Zrobi się niebezpiecznie

1. Data: 2016-05-25 12:55:46

Temat: Zrobi się niebezpiecznie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

3236,po-zatrzymaniu-corki-radnej-pis-w-gdansku-minis
ter-zarzadzil.html?utm_source=facebook.com&utm_mediu
m=SM&utm_campaign=FB_Gazeta

.................. .
Dobrze panie Blaszak czy jak mu tam, może i polacy z drugiej strony zejdą do poziomu
plemienności i przedcywilizacyjnych zachowań, bo wie Pan fajnie by tak było pana
złapać za kulosy i rozdzierać, rozumiem że wtenczas ten będzie się pan oburzał jakby
policja chciała interweniować. No zejdźmy do poziomu bezprawia jaki postulujesz, my
też tak potrafimy. Ryj mi się twój nie podoba ja mam młotek i dlaczego mi byłoby
zabronione tobie ryja młotkiem prostować, po co prawo, zobaczymy kto silniejszy się
okaże z upadkiem tego prawa. No nie gadaj że nie wolno panie Blaszak, łba wciskać w
imadło takim jak pan, no dlaczego miałbyś mi wolności zabraniać zamieniania
wodogłowia w płaskogłowie. Nie szanujecie prawa bo jesteście jeszcze bydło plemienne
i wiecie co? Jego naruszanie u wszystkich opuści stopień jego przestrzegania, a wy
gówienko mniejszością jesteście.
Wiecie że teraz ludziom usiądą standarty przestrzegania prawa, bo przykład idzie
obecnie od buractwa, że prawa przestrzegać nie trzeba. Jest pewna dyscyplina
społeczna a buractwo nieucywilizowane włożyło kij w to koło zębate swoją
plemiennością.