.ID.entyfikacja - robactwo i zielsko

1. Data: 2005-11-15 13:40:11

Temat: .ID.entyfikacja - robactwo i zielsko
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy ktos pomoze zidentyfikowac?

1. robactwo (linki do zdjec ponizej - przepraszam, ze takie nedzne, ale
kiepski zoom mam) - opis: dlugosc do ~5 mm, laduje i startuje z wielkim
hukiem, podobnie glosno obija sie o meble, sciany itp.
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/robaczyfka/detail?.
dir=/e29c&.dnm=d50a.jpg
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/robaczyfka/detail?.
dir=/e29c&.dnm=1131.jpg&.src=ph
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/robaczyfka/detail?.
dir=/e29c&.dnm=7f58.jpg&.src=ph

2. zielsko - podobno (wg etykietki w sklepie) sukulent, ale licho wie, jaki:
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/robaczyfka/detail?.
dir=/e29c&.dnm=18a9.jpg&.src=ph

Bede dzwieczec z dzwiecznosci.

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2005-11-15 21:54:43

Temat: Re: .ID.entyfikacja - robactwo i zielsko
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote in message

> 1. robactwo (linki do zdjec ponizej - przepraszam, ze takie nedzne, ale
> kiepski zoom mam) - opis: dlugosc do ~5 mm, laduje i startuje z wielkim
> hukiem, podobnie glosno obija sie o meble, sciany itp.

Robaczek: zle widac na tych zdjeciach ale wyglada przedstawiciela
skoczkow.

> 2. zielsko - podobno (wg etykietki w sklepie) sukulent, ale licho wie,
jaki:

Rozchodnik (Sedum); Mialem kiedys taki sam.
Nie jestem pewien, jaki to gatunek. Wyglada podobnie do Sedum pallidum,
Sedum reptans i jeszcze podobny do paru :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-11-16 10:30:15

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> Robaczek: zle widac na tych zdjeciach
No niestety, taki zoom :( A stara minolta za wolna, zeby cyknac
zblizenie :(

> ale wyglada przedstawiciela skoczkow.
Czy w jakis sposob zagraza moim roslinom?

> Rozchodnik (Sedum); Mialem kiedys taki sam.
> Nie jestem pewien, jaki to gatunek. Wyglada podobnie do Sedum pallidum,
> Sedum reptans i jeszcze podobny do paru :)
Dzieki :)))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2005-11-16 19:05:06

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w jakis sposob zagraza moim roslinom?

W pojedynke? Zagraza w minimalnym stopniu :)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2005-11-17 15:29:50

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> W pojedynke? Zagraza w minimalnym stopniu :)
Jaka pojedynke? Tego co wieczor kilka sztuk mam :( - przy duzym
szczesciu....

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2005-11-17 17:02:00

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka pojedynke? Tego co wieczor kilka sztuk mam :( - przy duzym
> szczesciu....

Nie stanowia duzego zagrozenia dla Twoich roslin. Zlap je i wypusc przez
okno :)

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2005-11-18 11:39:57

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> Zlap je i wypusc przez okno :)
Eeee... same sie eliminuja przy pomocy zarowek :)

Pozdrawiam,
robal.

Zioła
Wystawa Storczyków w Łodzi - 2005