IKEA

1. Data: 2001-11-19 07:15:45

Temat: IKEA
Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto kupić zlew w IKEA bo cena jest bardzo atrakcyjna - połowa wartości
FRANKE lecz może jakość też jest o połowę mniejsza. To samo dot. kompletu
mebli kuchennych za 950 PLN

Pozdro ADAM

1. Data: 2001-11-19 09:31:06

Temat: Re: IKEA
Od: "bart" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z mojego skromnego doświadczenia ze sklepem IKEA wiem , że warto tam
kupować
> rzeczy nie składające sięz wielu części np. deskę do krojenia chleba,
> szkalnki. Szafki natomiast, meble, łóżka - rozpadają się szybciej , niż
> zdoła się człowiek do nich przyzwyczaić.

E, nie do konca prawda. Od trzech lat mam dwie szafy (skladane), stolik
(skladany), sofe (rozkladana), stol kuchenny (skladany) i krzesekla
kuchenne. Wszystko stoi mocno, pewnie, nawet przezylo przeprowadzke. Zadnych
uszkodzen, a przyznam sie, ze nie jestem specjalnie delikatny dla tych
mebli.

Inna sprawa to rzecz gustu - nie kazdy lubi ten niby skandynawski styl.

Pozdrawiam,

Jarek

1. Data: 2001-11-19 09:35:12

Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST napisał(a) w wiadomości: <9tabd4$7fi$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-11-19 20:36:40

Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.tpi.pl" wrote:

> [...]
> szkalnki. Szafki natomiast, meble, łóżka - rozpadają się szybciej , niż
> zdoła się człowiek do nich przyzwyczaić.

nic dziwnego - przeciez wiekszosc rzeczy w ikei zrobiona jest z papieru, drutu i
tektury ;-)

--w

1. Data: 2001-11-19 21:03:15

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Tak IKEA w Polsce musi jeszcze troche zarobic na siebie, aby zaczac
sprzedawac naprawde dobre produkty. W Belgii np: produkty tej firmy sa
bardzo konkurencyjne. Jest taniej poniewaz musisz sam zmontowac te klocki
LEGO, ale jakoscia nie ustepuja innym drozszym firma. Ci drodzy montuja
swoje meble gratis. Ha, Ha gratis? Przeciez to jest wliczone w produkt.
Widzialem meble IKEA w Polsce, nie dziwie sie, ze nie macie zaufania. To nie
jest TO.
Co kraj to obyczaj.

1. Data: 2001-11-19 22:37:23

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie do konca sie z tym zgadzam. W Szwecji, ojczyznie IKEI, w kraju dobrobytu
itd, meble z IKEI, fakt-konkurencyjne cenowo, sa po prostu meblami calkiem
drugorzednymi, meblami do mieszkan na wynajem i meblami dla ludzi biednych [dla
biednych Szwedow, czyli z naszego punktu widzenia i tak bogaczy:-(]; sa tez
meblami, ktore sie rozpadaja. Mialam przyjemnosc mieszkac przez trzy miesiace w
pieknie urzadzonym apartamenciku, wszystko w nim bylo z IKEI, w czasie tych
trzech miesiecy rozpadla sie kanapa i zaczely sie rozpadac meble w kuchni, nie
mowiac o suszarce do naczyn, ktora byla kompletnym bezsensem i rozkleila sie po
tygodniu uzywania.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2001-11-20 11:19:25

Temat: Odp: IKEA
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje meble gratis. Ha, Ha gratis? Przeciez to jest wliczone w produkt.
> Widzialem meble IKEA w Polsce, nie dziwie sie, ze nie macie zaufania. To

Mam meble Varde - które podobno zdobyły nagrodę w Niemczech za jakość. Chyba
mi się szybko nie rozpadną? IKEA daje 10 lat gwarancji na meble - nie wiem,
jak to połączyć z niską jakością.

Dominik Jan Domin

1. Data: 2001-11-21 10:35:07

Od: Małgorzata <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
nie
> mowiac o suszarce do naczyn, ktora byla kompletnym bezsensem i rozkleila sie po
> tygodniu uzywania.

Tak, też miałam tą historię z suszarką. Ale myślę,że w IKEI można zaleźć coś na każdą
kieszeń , tylko te tańsze meble po prostu są
mniej trwałe.

Małgorzata
Poznań

1. Data: 2001-11-21 20:18:37

Temat: Re: Odp: IKEA
Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Mam meble Varde - które podobno zdobyły nagrodę w Niemczech za jakość. Chyba
> mi się szybko nie rozpadną? IKEA daje 10 lat gwarancji na meble - nie wiem,
> jak to połączyć z niską jakością.

Co oznacza ta gwarancja ?
ze naprawia, wymienia na nowe czy zwroca pieniadze ?

--w

1. Data: 2001-11-21 20:51:04

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 19 Nov 2001 23:37:23 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <d...@p...onet.pl> i powiedziała:

[..]
> [...]
> mowiac o suszarce do naczyn, ktora byla kompletnym bezsensem i rozkleila sie po

No to chyba ja w innej IKEI meble kupowałam. Stół ma ponad
rok, nie chwieje się i nawet pazury dwóch kotów nie dały mu rady.
Podobnie z regałem, krzesłami, biurkami (no, tu muszę przyznać, że w
jednym jest wygięte mocowanie półeczki, ale to gównie zasługa skoku
w wykonaniu 3-kilowego futra). Kanapę mamy od marca, sypia na niej brat
męża (ponad 100 kilo wagi) i jakoś rozpadu nie widać. Szafce
łazienkowej ani lampom też niczego nie brakuje. Ja tam sobie IKEĘ
chwalę, tyle że wybieram raczej meble proste (bo takie lubię).

Zuzanka

*:.
I got the razor at my wrist 'cause I can't resist -- Life of Agony

podwojne gniazdka
Gdzie w Warszawie szybko dostane blat 4 cm debowy
Mam pytanie
biale fugi
szafy do zabudowy