szafy do zabudowy

1. Data: 2001-11-18 12:41:37

Temat: szafy do zabudowy
Od: <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
bardzo prosze grupowiczow o porade:
gdzie w Warszawie zakupic najtansza szafe do zabudowy?

dziekuje
pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2001-11-18 17:30:09

Temat: Re: szafy do zabudowy
Od: "vpw" <p...@p...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@i...pl> wrote in message
> czesc,
> bardzo prosze grupowiczow o porade:
> gdzie w Warszawie zakupic najtansza szafe do zabudowy?

> [...]
Najtansze to mozna samemu zmontowac z elementow dostepnych w Castoramie lub
innym Praktikerze. Ja bym tego tak jednak nie robil, bo efekty moga byc
oplakane. Ja wybralem sie do stolarza i do firmy montujacej zabudowy
Stanleya i zdecydowalem sie na stolarza, ze wzgledu na jakosc i jakies
20-30% roznicy w cenie. Jesli ktos dalby mi jeszcze wiekszy upust na podobne
materialy to juz bym sie zastanawial, bo znaczyloby, ze chyba je kradnie.

pozdrawiam

vpw

1. Data: 2001-11-20 16:16:25

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo prosze grupowiczow o porade:
> gdzie w Warszawie zakupic najtansza szafe do zabudowy?

Jak dwa lata temu robilam szafe, to najtansze byly Indeco. Ale jakis czas
temu ten watek sie pojawil i okazalo sie, ze relacje cenowe miedzy firmami
sie zmienily.
Najlepiej wymierz jaka szafe potrzebujesz, zdecyduj sie jaki material na
drzwi i obdzwon kilka firm.
Jesli nie masz mozliwosci wnetrza z plyt zrobic wlasnymi silami (to bardzo
obniza koszty), to mozesz sprobowac zamowic same drzwi, a wnetrze zrobic z
elementow drucianych z IKEA, mozna sobie dowolne kombinowac z polek, drazkow
i szuflad. No chyba ze uda Ci sie znalezc firme, ktora takie wnetrze zrobi
taniej.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2001-11-22 11:04:23

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julita Milcarz napisał(a) w wiadomości: <9tdvsj$bpo$1@news.tpi.pl>...
>Najlepiej wymierz jaka szafe potrzebujesz, zdecyduj sie jaki material na
>drzwi i obdzwon kilka firm.

I dokladnie sprawdz kosztorys przygotowany. Mi zdarzyla sie roznica 1200 PLN
... 600 z dodawania i 600 za jakies nie zamawiane rzeczy.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-11-23 12:43:29

Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakies pol roku temu przerabialem ten temat. Najlepsze (tzn najsolidniej
wygladajace) robi STANLEY, ale po pierwsze jest 20-30% drozszy niz srednia
na rynku, a po drugie musisz zaplacic (chyba 100 zl) za wymierzenie wneki.
Kosztorys zrobia Ci za darmo, ale bez wymierzenia moga sie "wachnac" o
10-30%. Sami tak mowia. Wiec cene za szafe poznasz jak zobaczysz fakture.
Pisze to z premedytacja, bo bardzo sie o to poklocilem z pania ze STANLEYA i
obiecalem jej, ze przy kazdej okazji bede ostrzegal przed ich firma. A lubie
dotrzymywac slowa.
Wybralem w koncu INDECO, a to z powodu, ze za normalne pieniadze postawili
mi szafe w tydzien po zlozeniu zamowienia (dokladnie w piatek zlozylem
zamowienie a w srode wieczorem szafa juz stala). Poza tym panowie bez
protestu zgodzili sie wykorzystac lustra z poprzedniej szafy, co jeszcze
troche obnizylo koszty (przyjechali po nie specjalnie, bez zadnej doplaty).
Natomiast ostatnio widzialem jakies niesamowite upusty na drzwi w systemie
KOMANDOR (bodajze) - maj np takie stoisko w Geancie na Ursynowie. Jakies 50
czy nawet 60% upustu. Co prawda tylko na drzwi, ale jak nie robisz plecow,
to jest to blisko polowa kosztow...

Pozdrawiam
Michal Mokosa

PS. Jak by co, to moge wyszperac kontakt do tych fachowcow z Indeco.

Ciekawy aparat fotograficzny dla kazdego domu
Czy olcha nadaje sie jako drzewo na podloge?
Mała umywalka
odstęp między zielonymi płytami
min odlegl od budynku linii 15kV