INFOmanipulacja wyb(i)orcza!

1. Data: 2015-05-26 02:58:18

Temat: INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazetagazeta.com/2015/05/bronislaw-komoro
wski-wygral-w-warszawie-oraz-za-granica/#comment-444
38
"Bronisław Komorowski wygrał w Warszawie oraz za granicą"

Tymczasem za granicą:
http://www.gazetagazeta.com/2015/05/wyniki-wyborow-w
-kanadzie-i-usa/
http://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezyd
enckie-2015/aktualnosci/news-wyniki-wyborow-prezyden
ckich-za-granica-wygral-andrzej-duda,nId,1824567
--

Ikselka
pewni siebie."

2. Data: 2015-05-26 09:12:40

Temat: Re: INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 02:58, Ikselka pisze:
> http://www.gazetagazeta.com/2015/05/bronislaw-komoro
wski-wygral-w-warszawie-oraz-za-granica/#comment-444
38
> "Bronisław Komorowski wygrał w Warszawie oraz za granicą"

Oficjalne wyniki głosowania za granicą są tutaj:

http://prezydent2015.pkw.gov.pl/326_Wyniki_zagranica

Frekwencja wyniosła 62% czyli więcej niż w Polsce. 56% dla Dudy, czyli
również więcej niż w Polsce. Ciekawy wynik w USA: aż 81% dla Dudy. Dla
równowagi: w Macedonii Komorowski zdobył 89%

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

3. Data: 2015-05-26 09:38:26

Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 09:12, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
> również więcej niż w Polsce. Ciekawy wynik w USA: aż 81% dla Dudy. Dla
> równowagi: w Macedonii Komorowski zdobył 89%

Komorowski wygrał w Federalnej Republice Nigerii, Algierskiej Republice
Ludowo-Demokratycznej, Królestwie Marokańskim, Federalnej Demokratycznej
Republice Etiopii, Izraelu, Chinach, Rosji, Socjalistycznej Republice
Wietnamu i Republice Kolumbii.
Generalnie - jak nie socjaliści to naćpani albo Żydzi.
T.

A tak poważnie - faktycznie wygrywał tam, gdzie rządy są lewicowe czy
wręcz lewackie. W sumie nie wiem, jak to zinterpretować, bo przecież
głosowała tam garstka Polaków...

Z egzotycznych krajów - Duda wygrał w Angoli, Australii, Brazylii no i
zmiażdżył Komorowskiego w USA i Kanadzie. W Azji wygrał tylko w
Kazachstanie - reszta to domena byłego prezydenta. Mongolia nie
głosowała :-)

4. Data: 2015-05-26 12:48:56

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:
> http://www.gazetagazeta.com/2015/05/bronislaw-komoro
wski-wygral-w-warszawie-oraz-za-granica/#comment-444
38
> "Bronisław Komorowski wygrał w Warszawie oraz za granicą"

88k D vs. 69k K

I taka jest wiarygodność żydowskiej gazety dla polaków,
no nic, może następnym razem się uda.

5. Data: 2015-05-26 17:04:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 09:12:40 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> [...]
> również więcej niż w Polsce. Ciekawy wynik w USA: aż 81% dla Dudy. Dla
> równowagi: w Macedonii Komorowski zdobył 89%

Jakaś tam Macedonia - i już "wygrał za granicą" 3333-]

--

Ikselka
pewni siebie."

Bronia pamięci żałosny rapsod.
A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow
czy jestes triolofilem/ka?
Tanie państwo...