A może jeszcze wcześniej :-)

1. Data: 2015-05-26 00:41:46

Temat: A może jeszcze wcześniej :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Za pięć lat osoby odporne na jad telewizyjny będą rozstrzygać wybory. I to
dobrze, gdyż taka telewizja, jaką widzieliśmy podczas ostatniej kampanii, a
szczególnie TVP Info i TVN 24, jest niepotrzebna.

To są ostatnie wybory prezydenckie, w których dominuje telewizja -
napisałem kilka dni temu na Twitterze. Za pięć lat wybory wygra Internet i
media społecznościowe. A może jeszcze wcześniej. Pojawiły się głosy
polemiczne, że już teraz tak było. Uważam to za zbyt duży optymizm. Jest
jednak faktem, że Andrzejowi Dudzie te wybory rozstrzygnął Internet.
Przynajmniej w tej części, która zależy od mediów, bo jednak nie wszystko
od nich zależy. Okazało się, że Andrzeja Dudę poparło (według badań IPSOS
przeprowadzonych wraz z exit poll) 59,9 proc. wyborców najmłodszych (w
grupie wiekowej 18-29 lat) oraz 62,3 proc. studentów. Nie byłoby w tym
niczego nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że ogromna większość z tych grup
wyborców albo nie ma telewizora, albo ma, ale nie ogląda bądź ogląda bardzo
rzadko.

(...)Młodzi niezatruci telewizją zrobili Andrzejowi Dudzie różnicę, bo ona
faktycznie nie była wielka (518 316 głosów). I ta grupa będzie rosła, bo
obecni dwudziestolatkowie przekroczą trzydziestkę i nadal będą wolni od
telewizyjnej trucizny, a pojawią się kolejne niezatrute roczniki. Poza tym
ci trochę starsi oduczą się linearnego śledzenia telewizji, więc za pięć
lat osoby odporne na jad telewizyjny będą rozstrzygać wybory w stopniu
decydującym. I to dobrze, gdyż taka telewizja, jaką widzieliśmy podczas
ostatniej kampanii, a szczególnie TVP Info i TVN 24, jest potrzebna chyba
tylko dziennikarzom (z obowiązku, ale bez przyjemności, czyli z czystego
masochizmu) i osobom niesamodzielnym intelektualnie.Ale oni będą
telewizyjne uzależnienie ukrywać, bo powszechnie będzie to uznawane za
obciach. Ten proces uważam za pozytywny, bo telewizja w wersji
unowocześnionego Macieja Szczepańskiego, prezesa radiokomitetu z czasów
Gierka, przynosi bez porównania więcej szkód niż pożytku. Młodzi mają
rację: w znanej nam w Polsce formie mainstreamowa telewizja to muchomor
sromotnikowy.
autor: Stanisław Janecki"
http://wpolityce.pl/polityka/245880-mlodzi-niezatruc
i-przez-politgramoty-nadawane-w-telewizji-wypracowal
i-andrzejowi-dudzie-przewage

Moje dzieci NIE MAJĄ tv.
Ja za chwilę wyrejestrowuję swój.
Byliśmy i jesteśmy WOLNI.
--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

2. Data: 2015-05-26 08:54:37

Temat: Re: A może jeszcze wcześniej :-)
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> autor: Stanisław Janecki"
> http://wpolityce.pl/polityka/245880-mlodzi-niezatruc
i-przez-politgramoty-nadawane-w-telewizji-wypracowal

Co to jest TV?

--

Chiron

3. Data: 2015-05-26 14:17:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> autor: Stanisław Janecki"
> http://wpolityce.pl/polityka/245880-mlodzi-niezatruc
i-przez-politgramoty-nadawane-w-telewizji-wypracowal

Ja też nie oglądam. Parę lat temu jeszcze oglądałem: National Geographic,
Discovery Channel, Planete, History Channel, ale programy edukacyjne się
znudziły, a poza tym można je dostać równie dobrze na Judupie czy Chomiku.
Po raz pierwszy od lat siadłem przed TV w niedzielę w wieczór wybiórczy.

--
????
???

4. Data: 2015-05-26 17:03:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 08:54:37 +0200, Chiron napisał(a):

i-przez-politgramoty-nadawane-w-telewizji-wypracowal
i-andrzejowi-dudzie-przewage

> Co to jest TV?

Nie TV, lecz tv, czyli po prostu telewizor :-)

--

Ikselka
pewni siebie."

5. Data: 2015-05-26 17:10:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 14:17:29 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> Po raz pierwszy od lat siadłem przed TV w niedzielę w wieczór wybiórczy.

Generalnie telewizja to już przeżytek - jak w artykule. A w tych wszytskich
"chanelach" - same powtórki. Już mi się odbija nimi.

--

Ikselka
pewni siebie."

6. Data: 2015-05-26 17:22:48

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Ja też nie oglądam.

W tivi są takie ciekawostki:

http://e.pardon.pl/pa25/33c8a5f0001a83cc47f48286 (obrazek)

Odpowiedź poznałeś w głosowaniu D vs. K
Odpowiedź internetu:
http://www.demotypolityczne.pl/demot/0_0_0_164431367
4_middle.jpg

7. Data: 2015-05-26 17:30:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...com wrote:

> W tivi są takie ciekawostki:

> [...]

A co mnie kupa wojewódzka obchodzi?

--
????
???

8. Data: 2015-05-27 21:05:59

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 00:41, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Moje dzieci NIE MAJĄ tv.
> Ja za chwilę wyrejestrowuję swój.
> Byliśmy i jesteśmy WOLNI.

A miałaś zostawić. Co za dylemat :)

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

9. Data: 2015-05-27 21:22:06

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 21:05, ikka pisze:

> A miałaś zostawić. Co za dylemat :)

na zlomie zaplaca za scalaki

--
gazebo

10. Data: 2015-05-27 21:47:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 21:05:59 +0200, ikka napisał(a):

> A miałaś zostawić. Co za dylemat :)

O, jesteś - czy już wreszcie możesz powiedzieć, Z CZEGO interfejsujesz?

--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:

Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie widziałeś!
https://www.youtube.com/watch?v=1Y2B0-Qsw98
Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej
wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=m1Dn2t4E2AE

Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow
czy jestes triolofilem/ka?
Tanie państwo...
Wyjmujesz z lodówki zmrożoną butelkę...
Kto liczy ten wygrywa?