INTERNETOWY SKLEP MEDYCZNY

1. Data: 2002-01-02 13:13:05

Temat: INTERNETOWY SKLEP MEDYCZNY
Od: "www.medyczny.pl" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy do Internetowego Sklepu Medycznego PROMEDICA
www.medyczny.pl
Po 10 latach ,w roku 2000 wybudowaliśmy własny obiekt w Gdańsku Brzeźnie o
pow .400 m2 .Znajduje się tutaj salon sprzedaży w którego skład wchodzą
biuro firmy, ekspozycja oraz część dydaktyczna w której prowadzone są
prelekcje i szkolenia. Magazyny powstaną w obecnym 2001 roku, na terenie
własnej działki również w Gdańsku Brzeźnie.

Firma została zarejestrowana 1990 roku w Sopocie pod nr 2094. Do chwili
obecnej zajmowaliśmy się dostawami aparatury medycznej i sprzętu medycznego
do szpitali, klinik, zoz -ów oraz w mniejszym zakresie oferta nasza była
skierowana do odbiorcy detalicznego. Dostawy realizowane są własnym
transportem oraz firmami kurierskimi.

ZAPRASZAMY

2. Data: 2002-01-02 13:46:03

Temat: Re: INTERNETOWY SKLEP MEDYCZNY
Od: "Zazik" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie to ten post ma conajmniej rok

Pozdrawiam Zazik

duże źrenice
nadwrazliwa zoladz
Robaki jak?