Ponowna prośba-nie wiem co dalej

1. Data: 2001-05-11 06:39:55

Temat: Ponowna prośba-nie wiem co dalej
Od: <g...@z...lublin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry mój post jest kontynuacją postu:przykry ból brzucha. Ból przeszedł
na okolice lędźwiową i jest tępy lub kłując po prawej lub na zmianę lewej
stronie. USG wykazało obecnośc 7 kamyków nie przekraczających wielkości 5 mm, z
czego jeden jest u ujścia lwewj nerki, co sugerowałoby kolkę nerkową (ale
prawie dwa tygodnie?). Badanie moczu nie wykazało zakażenia (pare leukocytów i
erytrocytów, natomiast duża flora bakteryjna, dużo komórek nabłonkowych, mocz
mętny). Brałam furagin, biseptol i inne przeciwbólowe i przeciwzapalne. Nic nie
pomogło, ból utrzymuje sie nadal, zdecydowanie nasiljący się przy chodzeniu. Co
dalej? Wyniki nie wskazują na np. nerki, a ból to sugeruje. Proszę o poradę co
mam o tym sądzić- zostawić to czy nie?Jakie badania?Proszęęę
Gosia

2. Data: 2001-05-11 07:10:22

Temat: Re: Ponowna prośba-nie wiem co dalej
Od: <g...@z...lublin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. Ból jest zlokalizowany także w kroczu.

3. Data: 2001-05-11 09:04:40

Temat: IRC : #medycyna
Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za zasmiecanie grupy ale pragne zaprosic grupowiczow aby w
wolnej chwili wpadli na kanal medycyna. Kanal dopiero sie ksztaltuje, wiec
prosimy sie nie zrazac mala iloscia userow. Mam nadzieje ze z kazdym dniem
bedzie lepiej...Pomysl kanalu : miejsce ircowych spotkan lekarzy i studentow
medycyny..ale kazdy jest mile widziany jako ze rozmowy nie zawsze sa na
tematy medyczne :)
Serdeczniei zapraszam
Marcin Sciegienny aka Marcello

4. Data: 2001-05-11 09:11:49

Od: BeataM <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@z...lublin.tpsa.pl napisał(a):

Witam Ciebie i innych:-)

> Dzień dobry mój post jest kontynuacją postu:przykry ból brzucha.

Z opisu wynika, a czytalam i poprzedni, ze dolega Ci "tylko" kolka nerkowa i
niebawem, smiem twierdzic, ze tak sie stanie, mozesz "urodzic" swe kamyczki. Skad
to smiale stwierdzenie, a stad, ze sama jekies 3 lata temu mialam dokladnie takie
obiawy, o ktorych napisalas. Pierwszy atak byl w marcu a pozniej spokoj blogi az do
listopada... kiedy to przez cale 2 tygodnie utrzymywal mi sie silny bol w
okolicach opisanych przez Ciebie... nic nie pomagaly leki, pomogl pobyt w
szpitalu... i "urodzenie" kamieni. Mozesz udac sie, bo chyba jak i ja jestes z
Lublina, do przychodni przyszpitalnej na Jaczewskiego gdzie pracuje doktor
Ciechan.Trafilam do niego i dzieki lekom, ktore mi zalecil nie mialam juz od
tamtego czasu ataku kolki nerkowej, tak wiec radze Ci udac sie do dobrego
urologa... moze i do tego wymienionego przeze mnie i a moze do innego i tam szukac
pomocy.
Nie bagatelizuj tego, bo ten maly kamien moze uszkodzic Ci nerke.

Pozdrawiam i zycze zdrowia Beata:-)

5. Data: 2001-05-11 09:35:34

Od: <g...@z...lublin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak miło spotakć kogoś z Lublina :-)). Moje wątpliwości odnośnie kolki
nerkowej wnikają z tego, iż w poptrzednich przypadkach (a było ich ok 4) zawsze
miałam znaczny krwiomocz i cały incydent trwał 2-3 dni. A w tym przypadku jest
drugi tydzień..A z rozkurczowych biorę Theopaverin. Czy to może byc nadal
kolka" To co mam zrobić? Jak sama mogę zróżnicować czy np. nie są to
dolegliwości z dróg rodnych - czy jest jakaś zasadnicza różnica?
PS. Ja leczyłam się (ambulatoryjnie) na Kraśnickich, a dr Ciechana owszem
kojarzę (ale z widzenia) :)

6. Data: 2001-05-11 10:35:40

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@z...lublin.tpsa.pl> napisał w wiadomości

> USG wykazało obecnośc 7 kamyków nie przekraczających wielkości 5 mm, z
> czego jeden jest u ujścia lwewj nerki, co sugerowałoby kolkę nerkową (ale
> prawie dwa tygodnie?).

Piasek w nerkach można świetnie rozpuścić Fitolizyną. Kamień - nie wiem ale
może też warto spróbować.

7. Data: 2001-05-11 11:30:12

Od: BeataM <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@z...lublin.tpsa.pl napisał(a):

> Jak miło spotakć kogoś z Lublina :-)).

Mi rowniez:-)

> [...]
> zróżnicować czy np. nie są todolegliwości z dróg rodnych - czy jest jakaś

Ja Ci nie odpowiem na to pytanie medykiem nie jestem. Krwiomocz moze byc tez
wynikiem uszkodzenia nerki... nie bylabym ryzykantka i pomocy szukalabym tez poza
internetem:-). Chociaz tutaj wielu cennych rzeczy mozna sie dowiedziec. Udaj sie do
lekarza to moja rada, z nerkami nie ma zartow i z innymi narzadami tez.
Jednym z lekow jakie dostalam po "porodzie;-)" kamienia byl ginjal... dostaje sie
to w aptece bez recepty biore to z przerwami i jakos funkcjonuje juz 3 lata bez
nawrotow. Bo Fitolizyny i tego drugiego specyfiku do picia tzn. jakies pasty moj
organizm nietolerowal.
Tez bagatelizowalam wszelkie obiawy lykajac tony proszkow rozkurczowych i doszlo do
uszkodzenia nerki... a to w polaczeniu z bolem wynikajacym z kolki nerkowej jest
czyms strasznym, brrrr.
Tyle na dzisiaj zdrowego weekndu zycze czytaczom listy i Tobie rowiez
Beata:-)

8. Data: 2001-05-11 11:58:18

Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez z Lublina...i nawet mieszkam niedaleko wspomnianej ulicy
Jaczewskiego - na ul.Chodzki....pozdrawiam
Marcello

proszę o opinie dot. zniany leków
Farmakologia depresji
Kregoslup - gdzie leczyc ? (pilne)