"Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)

31. Data: 2020-07-01 17:22:58

Temat: Re: "Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ten twoj problem z kobietami jest nierozwiazywalny, wcale mi nie przykro
---
ale wiesz ze te twoje wrzutki od miesiency to robota glupiego? ;P
Jak narazie to ja co rusz ciem doprowadzam do epiteciarstwa jaKO
ostatecznej linii obrony twego wyjalowionego ego a ty mnie mozesz
conajwyzej POgilac? I tak Bog ktorym nie jestes Ciem KOcha, jalowko ;P

32. Data: 2020-07-01 17:25:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

a ja myslalem, ze to rodzaj samoudreczenia...!

to kontakt z Bogiem
---
Twoj z Moim ;P
A ty tam sobie bredz i gaworz co POpadnie ;)
I tak Bog Ciem KOcha dziecinKO w POwijakach ;P

33. Data: 2020-07-01 17:37:09

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Uważaj na literówki bo p pierwsze nie da się tego czytać a po drugie grubas bardzo
nie lubi takich pomyłek. A na atencji grubasa co zależy :)

34. Data: 2020-07-01 22:38:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Uważaj na literówki bo p pierwsze nie da się tego czytać a po drugie grubas bardzo
nie lubi takich pomyłek. A na atencji grubasa co zależy :)
---
Ty tu widzem nowy. ;P
Nie da siem to nie czytaj.
Zero straty, tak PO mua jak i ju ;)

35. Data: 2020-07-01 22:46:50

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trudno cię ominąć. Staram się nie czytać ale przy takiej ilości produkowanych tekstów
to trudno się co chwila nie potykać o te kalekie słowa. Może nie wiesz ale trafnie
przejechanie słów to typowy trolling a w dodatku odwraca uwagę od treści obrzydliwą
formą. Czyli nie tylko że nie masz o czym pisać to robisz to w marny sposób.

36. Data: 2020-07-01 22:56:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trudno cię ominąć.
---
tylKO niezdarom. ;P
POstaraj siem bardziej
lub wlacz filtra, byle nie marudz bo ja wlonczem ;P

37. Data: 2020-07-04 11:11:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2020 o 16:25, m...@g...com pisze:

> ---
> Twoj z Moim ;P
> A ty tam sobie bredz i gaworz co POpadnie ;)
> I tak Bog Ciem KOcha dziecinKO w POwijakach ;P

jest w kilku osobach, nie panikuj

--
gazebo

38. Data: 2020-07-04 11:12:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2020 o 16:17, m...@g...com pisze:

> a ja myslalem, ze to rodzaj samoudreczenia...!
> ---
> Moze teraz w nowym swietle zobaczysz Krzyz Chrystusa. ;)
> W KOncu sam sie dal nan zaciongnonc...
> "Kto straci swe zycie z Mego POwodu ten je odzyska"

powodzenia Isaura :]

--
gazebo

39. Data: 2020-07-04 11:13:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2020 o 16:22, m...@g...com pisze:
> [...]
> ostatecznej linii obrony twego wyjalowionego ego a ty mnie mozesz
> conajwyzej POgilac? I tak Bog ktorym nie jestes Ciem KOcha, jalowko ;P

z nudow czasem sie na sobie obraze, szybko mija

--
gazebo

40. Data: 2020-07-04 12:09:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

z nudow czasem sie na sobie obraze, szybko mija
---
Bog siem nigdy nie nudzi
o obrazaniu nie wsPOminajonc
oj detronizujesz siem jak milo ;)

Ciekawe zdanie
Boty rzundzom! AI wprogramuje ci gluPOtem...
Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?
Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...