"Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)

41. Data: 2020-07-04 12:19:48

Temat: Re: "Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> a ja myslalem, ze to rodzaj samoudreczenia...!
> ---
> Moze teraz w nowym swietle zobaczysz Krzyz Chrystusa. ;)
> W KOncu sam sie dal nan zaciongnonc...
> "Kto straci swe zycie z Mego POwodu ten je odzyska"

powodzenia Isaura :]
---
i tobie gazebo ;P
Bez tego nie ma udzialu w Bostwie
o ktorym tak marzysz jakbys
juz boga chwycil za rogi ;)
A tymczasem ssiesz wlasny
duzy paluch lewej stopki ;P

42. Data: 2020-07-04 14:22:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/07/2020 o 11:19, m...@g...com pisze:

> ---
> i tobie gazebo ;P
> Bez tego nie ma udzialu w Bostwie
> o ktorym tak marzysz jakbys
> juz boga chwycil za rogi ;)
> A tymczasem ssiesz wlasny
> duzy paluch lewej stopki ;P

zaczynasz sie kurczyc

--
gazebo

43. Data: 2020-07-04 14:22:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/07/2020 o 11:09, m...@g...com pisze:
> ---
> Bog siem nigdy nie nudzi
> o obrazaniu nie wsPOminajonc
> oj detronizujesz siem jak milo ;)

nic o Mnie Bogu nie wiesz

--
gazebo

44. Data: 2020-07-04 23:06:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zaczynam sie kurczyc
---
POkurcze tak majom
ale i ich Bog KOcha ;)

45. Data: 2020-07-04 23:10:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nic o Mnie Bogu nie wiesz
---
Wiem ze duze B ci nie POmoze
siem przeBostwic ani o jotem ;P

46. Data: 2020-07-05 05:20:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-04 23:06, m...@g...com wrote:
> zaczynam sie kurczyc
> ---
> POkurcze tak majom
> ale i ich Bog KOcha ;)

//moze ten palec u lewej stopki powinien byc maly...?

47. Data: 2020-07-05 06:07:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

/moze ten palec u lewej stopki powinien byc maly...?
---
Pasowal mi duzy, malego jego mentanosc w tym obrazie
nie zaakceptowalaby, bylby zbyt "karKOlomny" ;)

48. Data: 2020-07-05 12:49:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/07/2020 o 22:06, m...@g...com pisze:
> ---
> POkurcze tak majom
> ale i ich Bog KOcha ;)

no i tak masz pokurczu :]

--
gazebo

49. Data: 2020-07-05 12:50:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/07/2020 o 04:20, Izaura pisze:

> //moze ten palec u lewej stopki powinien byc maly...?

te, spierdalaj od mojej zabawki
--
gazebo

50. Data: 2020-07-05 12:51:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/07/2020 o 22:10, m...@g...com pisze:

> ---
> Wiem ze duze B ci nie POmoze
> siem przeBostwic ani o jotem ;P

ja ci na pewno nie pomoge
--
gazebo

Ciekawe zdanie
Boty rzundzom! AI wprogramuje ci gluPOtem...
Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?
Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...