Ideał kobiecej urody

291. Data: 2014-01-19 10:53:54

Temat: Re: Ideał kobiecej urody
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 10:33:32 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Najlepszy ze spirytusu:-)))

Omatko, nie mow nawet :)
Zdarzylo mi sie kiedys wypic jednym haustem karniaka - plus minus 150 gram - a nikt z
dowcipnisiow nie uprzedzil mnie, ze to spirt, a nie zwykle 40 %.

Wrazenie zatrzymujacego sie serca i oddechu pamietam do dzisiaj ;)

292. Data: 2014-01-19 11:59:52

Temat: Ideał kobiecego charakteru
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weźmy taką Justynę Kowalczyk; nie podoba mi się na twarzy, ale ma fajny
charakter.

293. Data: 2014-01-19 12:38:17

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Propaganda Renaty Przemyk:
http://www.youtube.com/watch?v=Zxj9tZCqyU8

294. Data: 2014-01-19 12:54:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 09:22:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-19 00:55, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

wszystkiego!! A jak Ci sie WDM* nie wlancza, to polecam ziele dziurawca - na zimowe
"ponizej morza" (by Fragile) rewelka :)

> Sypiacie z tymi laptopami?

No. I z kotem 3-)

--
XL

295. Data: 2014-01-19 12:56:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 09:27:04 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-19 01:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A potem nie można zażywać terapii słonecznej, bo po dziurawcu placki na
> skórze... taaa...

Noczochczesz, przecież zażywam - raz w tygodniu 4 minuty solarki dla
zdrowotności duszy nie zaszkodzą. A dziurawca anty nie potrzebuję, mam
lepsze środki - też naturalne :-D
--
XL

296. Data: 2014-01-19 13:02:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 10:33:32 +0100, Chiron napisał(a):

> Najlepszy ze spirytusu:-)))

Nie nie, tego nie da rady. Tzn ja, bo MŚK spoko :-)))
--
XL

297. Data: 2014-01-19 13:08:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 23:14, zdumiony pisze:

> Tylko że nie każdej to odpowiada

Jeśli mężczyzna nie podoba się kobiecie, to żadne hocki klocki ani
kwiatki nie pomogą. Może się oczywiście zdarzyć, że ona dorośnie, coś
jej się odmieni, inaczej zacznie patrzeć na świat (zakładając, że to
jest w ogóle ten właściwy wybór), ale to na pewno nie stanie się pod
wpływem jakichkolwiek doraźnych działań faceta. A jeśli nawet podziałają
wyłącznie intensywne zaloty, to duże prawdopodobieństwo, że prędzej czy
później oboje tego będą żałować.

Piszesz, że dziewczyna, w której się kochałeś, dała Ci dużo dobrego.
Bądź jej i losowi za to wdzięczny, i idź dalej.

Ewa

298. Data: 2014-01-19 13:13:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 00:03, Fragile pisze:

wszystkiego!! A jak Ci sie WDM* nie wlancza, to polecam ziele dziurawca - na zimowe
"ponizej morza" (by Fragile) rewelka :)

> A gdzie jest włącznik tego WDM, bo chcem pstryknąć? :)

Od tego Waszego gadania, to i mi się dzisiaj poziom morza obniżył (bo i
się zachmurzyło, i zamgliło).
Idę se dziurawca zaparzyć. ;)

Ewa

299. Data: 2014-01-19 13:13:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 01:53:54 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> [...]
z dowcipnisiow nie uprzedzil mnie, ze to spirt, a nie zwykle 40 %.

> Wrazenie zatrzymujacego sie serca i oddechu pamietam do dzisiaj ;)

Mnie to zrobili na weselu brata, dowcipnisie, jego koledzy - wtedy
generalnie nie piłam żadnego alkoholu oprócz szampana na Sylwestra, więc
spirt wyleciał mi nosem i chyba też uszami... To nie było wesołe, dusiłam
się, miałam poparzone śluzówki w nosie. Ale potem MŚK nauczył mnie, jak się
fachowo pije spirytus tzn jak sobie krzywdy nie zrobić, jednakże nadal nie
przepadam :-)
--
XL

300. Data: 2014-01-19 13:15:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 10:23, Chiron pisze:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Może być- choć mało patriotycznie:-)

To trzeba się przerzucić na "Pana Tadeusza". ;-P

A tak poza tym to takie leczenie może się źle skończyć. Dla literatury
zwłaszcza.

Ewa

[offtopic] Nie dla klubu go-go
Typ męskiej urody