Ideał kobiecej urody

361. Data: 2014-01-19 16:01:19

Temat: Re: Ideał kobiecej urody
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 15:54, obywatel Sara uprzejmie donosi:

> Bo przyjemne?

Antydepresyjne. I podnosi samoocenę pod niebiosa.

362. Data: 2014-01-19 16:01:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:00, Sara pisze:

> A propos?
> Przypadkowo włączyłam badziewną tlc, a tam: dlaczego ludzie w średnim
> wieku nie zdecydowali się na inicjację seksualna.

Bo za późno?

363. Data: 2014-01-19 16:02:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 15:51, obywatel Sara uprzejmie donosi:

I nadgarstki bolące.

364. Data: 2014-01-19 16:02:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 15:44, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

No i chodzą do kościoła. Na randki.

365. Data: 2014-01-19 16:03:26

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:02, Qrczak pisze:

> I nadgarstki bolące.

bolą cię?

366. Data: 2014-01-19 16:04:53

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:02, Qrczak pisze:
> No i chodzą do kościoła. Na randki.

Dziwię się starym ludziom, że jeszcze im randki w głowie, nie pozwalają
robić tego młodym ("seks po ślubie") a sami jeszcze chcą

367. Data: 2014-01-19 16:07:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 15:52:20 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> Okropne, dlaczego ludzie nad trumną jeszcze to robią?

Bo w srodku wciaz sa mlodzi, nie tak jak Ty, mamucie.

368. Data: 2014-01-19 16:08:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:07, Hanka pisze:

> Bo w srodku wciaz sa mlodzi, nie tak jak Ty, mamucie.

Ale to nawet nieestetyczne

369. Data: 2014-01-19 16:25:17

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:08, zdumiony pisze:

> Ale to nawet nieestetyczne
Dla tych, co robią, jest estetyczne, a Ty nie musisz zerkać.

370. Data: 2014-01-19 16:28:16

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:25, Sara pisze:

> Dla tych, co robią, jest estetyczne, a Ty nie musisz zerkać.

Skoro seks ze zbyt młodymi jest zakazany, to może zakazać również seksu
osób starszych?

[offtopic] Nie dla klubu go-go
Typ męskiej urody
Gender okradzione