Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(

21. Data: 2005-09-24 18:51:09

Temat: Re: Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł"

> Dziękuję :)
>
> Łykałem już lecytynę, jem czosnek marynowany, skórkę z kurczaka też
> zdejmuję. Wyniki kiedyś były gorsze, teraz są lepsze no ale... po
> LDLu tego widać wcale, wrecz przeciwnie

nalewkę czosnkową na spirytusie.zaczyna się od kilku kropli
powoli zwiększając - podobno rewelacja na cholesterol
:-)

M.

22. Data: 2005-09-24 21:20:10

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):

> Łykałem już lecytynę, jem czosnek marynowany, skórkę z kurczaka też
> zdejmuję. Wyniki kiedyś były gorsze, teraz są lepsze no ale... po
> LDLu tego widać wcale, wrecz przeciwnie

Moim zdaniem, jak najbardziej wskazana jest konsultacja psychiatryczna w
kierunku F 60.?

Makro

23. Data: 2005-09-24 22:16:12

Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa napisał(a):

> nalewkę czosnkową na spirytusie.zaczyna się od kilku kropli
> powoli zwiększając - podobno rewelacja na cholesterol
> :-)
>
> M.

Poproszę o przepis :)
T.

24. Data: 2005-09-25 00:59:30

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Sep 2005 00:16:12 +0200, *aratorn*
<news:dh4j5d$ffr$1@amigo.idg.com.pl> napisał(a):

> Poproszę o przepis :)

Kto ma już sklerozę, to i tak te śmierdzące cuda nie pomogą.
Najwyżej ludzie od takiego sklerotyka będą uciekać.

--
Kaja

25. Data: 2005-09-25 06:06:07

Od: "Paweł" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem, jak najbardziej wskazana jest konsultacja psychiatryczna w
> kierunku F 60.?

Nic rozsądnego tym nie wniosłeś.

26. Data: 2005-09-25 09:34:17

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję :)
>
> Łykałem już lecytynę, jem czosnek marynowany, skórkę z kurczaka też
> zdejmuję. Wyniki kiedyś były gorsze, teraz są lepsze no ale... po
> LDLu tego widać wcale, wrecz przeciwnie

Chyba nie wiem co mowie ale może spróbuj kwasów Omega-3 (napewno sobie nie
zaszkodzisz, do kupienia w aptece bez recepty).

27. Data: 2005-09-25 09:57:17

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):

> Nic rozsądnego tym nie wniosłeś.

Mówiąc wprost : lecz nie hipercholesterolemią, a głowę.

Makro

--
http://www.spmbt.akcja.pl ICQ 267028416
http://www.cpp.info.pl/forum

28. Data: 2005-09-25 19:30:32

Od: "wete" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <n...@k...pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym zapytać Szanowne Grono, jaki wiek predystynuje do rozpoczęcia
> leczenia zaburzeń gospodarki lipidowej w celu zapobieżenia progresji
> miażdżycy statynami/fibratami/żywicami ?
>
> Problem wynika z faktu, że nikt nie chce się podjąć leczenia, zalecając
> tylko na odczepnego dietę i wysiłek - która to dieta wdrażana od paru lat
> kompetnie nic nie daje:( Wręcz pewny jestem rozpoznania
> hipercholesterolemii
> LDL uwarunkowanej czynnikami genetycznymi (zdarza się, cóż).

Mam podobne wyniki. Lekarz polecił mi dietę, omega 3 i tabletki
cynarex. Cynarex kupujesz bez recepty w aptece albo w "Herbapolu", to jest
jakiś wyciag z karczochów. Regularnie bierz i zobaczysz, ze wyniki będą
lepsze. Aha, ja jeszcze używam margaryny Benecol albo Flory Activ (ok. 10 zł
w każdym sklepie). Nie stresuj się, bo stress powiększa cholesterol.

29. Data: 2005-09-25 20:25:48

Od: "Paweł" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówiąc wprost : lecz nie hipercholesterolemią, a głowę.

Mówiąc wprost - jestes ignorant i głupek.

""
Chcąc zapobiec przedwczesnym powikłaniom sercowo-naczyniowym i progresji
miażdżycy, FH, a także zwiększone stężenie LDL-chol z innych przyczyn należy
intensywnie leczyć już w wieku dziecięcym. Takie stanowisko przedstawiono
ostatnio w aktualnych wytycznych American Heart Association dotyczących
rozpoczynania u dzieci pierwotnej profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych
związanych z miażdżycą tętnic,[2] których tłumaczenie wraz z moim
komentarzem opublikowano w ubiegłym roku w "Medycynie Praktycznej -
Pediatrii" (p. Med. Prakt. Pediatr. 4/2003, 43-51 - przyp. red.). Zgodnie z
tymi wytycznymi u dzieci z hipercholesterolemią należy w pierwszej
kolejności zastosować restrykcyjną dietę zmniejszającą stężenie LDL-chol
(<7% ogółu kalorii z nasyconych kwasów tłuszczowych i <200 mg cholesterolu
na dzień), a następnie, jeżeli stężenie LDL-chol przekracza 190 mg/dl (4,9
mmol/l), bez innych czynników ryzyka chorób sercowo-naczyniowych, lub 160
mg/dl (4,1 mmol/l), przy współistnieniu innych czynników ryzyka, należy
rozważyć leczenie farmakologiczne.

""

30. Data: 2005-09-25 21:16:20

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):

> [...]
> mmol/l), bez innych czynników ryzyka chorób sercowo-naczyniowych, lub 160
> mg/dl (4,1 mmol/l), przy współistnieniu innych czynników ryzyka, należy

Ojej, jaki kolega nerwowy - prawie się wzruszyłem kolejnym hipochondrykiem.
Dla poprawienia nastroju - idź do lekarza i poproś o transfuzję wymienną
(od dawców o niskim poziomie frakcji LDL - osocze + kkcz). To napewno
wreszcie spowoduje spadek spędzającego Ci sen z oczu LDL.
Serio mówiąć, czemu z takim intelektem i znajomością literatury fachowej
nie studiowałeś medycyny - mógłbyś chociaż siebie wyleczyć (nie, do
końca serio nie potrafię).

Makro

--
http://www.spmbt.akcja.pl ICQ 267028416
http://www.cpp.info.pl/forum

Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Ignorancja lekarzy :( brak zainteresowania [lipidy]
Ważne! Proszę o pomoc.
Jakie ćwiczenia gimnastyczne możecie polecić?
Permanentne łzawienie