Ikea - Sofa rozkładana EKTORP

1. Data: 2006-01-15 17:37:58

Temat: Ikea - Sofa rozkładana EKTORP
Od: "zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś spał na tym? Jeśli tak to proszę o informację czy się nadaje. No i jak z
rozkładaniem - składaniem ?

2. Data: 2006-01-15 21:11:05

Temat: Re: Ikea - Sofa rozkładana EKTORP
Od: "Anuszka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ktoś spał na tym? Jeśli tak to proszę o informację czy się nadaje. No i
jak z
> rozkładaniem - składaniem ?

Mam od 6 lat. Nic się nie działo, dopóki spali tylko okazyjnie goście.
Wygodna, łatwo się rozkłada, dość szeroka do spania dla 2 osób. Natomiast
nie polecam do spania codziennie - po roku takiego "wygniatania" (siła
wyższa-brak sypialni) złożona nadal wygląda jak nowa, ale po rozłożeniu
środek "spania" się zapadł, coś sie z boku powyginało. Ewidentnie
zaprojekowana jako kanapa do salonu, a nie łóżko. No i problem z chowaniem
pościeli, bo skrzyni nie ma.
Teraz znów stoi w salonie, a do spania mam wygodne łóżko w sypialni :).

3. Data: 2006-01-16 19:11:39

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, właśnie to chciałam wiedzieć :)
Pozdrawiam serdecznie

problem z kluczami do domu - gdzie zostaly zostawione?
ELECTROLUX ERB 3451
Opłata za nowy licznik w mieszkaniu.. Czy to jakis zart??
Praca
WAW/Pruszków klimatyzacja - serwis; problem z klimatyzacją - wibracje