Ikselko.....

101. Data: 2012-05-01 14:32:37

Temat: Re: Ikselko.....
Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-01 16:16, Ikselka pisze:

> Witusiu, czy już zapamiętałeś, że związki metali to substancje
> niemetaliczne?

Xlko czy udało Ci się poprosić jakiegoś gimnazjalistę o wytłumaczenie
- na czym polega transport przez błonę plazmatyczną
- wyjaśnienie Ci, że wapń w hydroksyapatycie nie jest dodatkiem i jako
pierwiastek pozostaje metalem
- poprosić, aby odświeżył Twoje wiadomości z podstaw i uświadomił Ci, że
woda destylowana nie jest środkiem bakteriobójczym
???
Przypominać Ci jeszcze, czego się nie nauczyłaś w podstawówce?
A może to że ceramiką mogą być związki metali!!!

:-)
Może córkę poproś o wyjaśnienie Ci na czym polega półprzepuszczalność
błony plazmatycznej. Sporo tego było czego nie mogłaś "ogarnąć"!!!

102. Data: 2012-05-01 14:40:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 16:32, witek <j...@b...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> - poprosić, aby odświeżył Twoje wiadomości z podstaw i uświadomił Ci, że
> woda destylowana nie jest środkiem bakteriobójczym

A pisałam, że jest???
333-)

> [...]
> Może córkę poproś o wyjaśnienie Ci na czym polega półprzepuszczalność
> błony plazmatycznej. Sporo tego było czego nie mogłaś "ogarnąć"!!!

Bzdury piszesz, po prostu nie rozumiesz o co chodziło. To typowe - 60
procent Polaków nie rozumie tekstu drukowanego.
A o niemetaliczności związków metali pamiętaj!

103. Data: 2012-05-01 15:11:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-01 16:15, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Dziś idziesz w necie, jak widać :->

Nie, dziecinko, ciężko pracuję.

> [...]
> rana deszcz, nie znany mi osobiście człowiek" - Rada orzekła: "Jeśli
> jednak autorowi szczególnie zależy na podkreśleniu czynnościowego
> ("czasownikowego") znaczenia zaprzeczanego imiesłowu, może partykułę
> nie napisać rozłącznie". Może więc - jak się okazuje - napisać: nie
> zbadani pacjenci, chcąc np. podkreślić, że owi pacjenci mają jednak
> szansę na badanie ("jeszcze nie zbadani") lub że nie są to jacyś
> szczególnie tajemniczy pacjenci, jak np. niezbadane wyroki losu -
> pisane łącznie. W razie wątpliwości Rada zaleca pisownię łączną."

Myślałam, że opowiesz własnymi słowami. Szkoda.

> Z natury już tak ma, a że stanowi większość społeczeństwa, więc
> ujednolicono pisownię :-)

Patrzajcie, a nie ze wszystkimi partykułami wyszli byli tak ludowi na
przeciw. Wredne.

qr.a

104. Data: 2012-05-01 15:12:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-01 16:05, niebożę witek wylazło do ludzi i marudzi:

Naobyciem.

qr.a

105. Data: 2012-05-01 15:30:18

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-01 16:40, Ikselka pisze:

> A pisałam, że jest???
> 333-)

Żałosne! Tak pisałaś!

> Bzdury piszesz, po prostu nie rozumiesz o co chodziło.
Przecież jasno napisałaś to że ceramika nie może zawierać jonów metali,
potem próbowałaś jakoś to ominąć, i pisałaś, że mogą być, ale jako
dodatki. A moje przykłady (przypomnę TiO2 lub hydroksyapaptyt) wraz z
"linkami" do publikacji w recenzowanych czasopismach zbyłaś milczeniem -
to kto nie rozumie drukowanego tekstu???

To typowe - 60
> procent Polaków nie rozumie tekstu drukowanego.
> A o niemetaliczności związków metali pamiętaj!
O tym że Wapń jest metalem też pamiętaj.
:-) Powtórz sobie kilka razy, utrwali się, zapomnisz spytaj
dziesięciolatka z sąsiedztwa.
Może Ci się przydać :-)

Witek

106. Data: 2012-05-01 15:53:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 17:30, witek <j...@b...gazeta.pl> wrote:

> Żałosne! Tak pisałaś!

Nigdzie nie użyłam słowa "bakteriobójczy".
Pisałam o tym, ze w roztworach hipotonicznych (w szczególności w
wodzie destylowanej) bakterie pękają, ulegają lizie itp. Zresztą mogę
Ci w każdej chwili podać linki o tym, jak też już je podawałam. Np:
http://zdrowieinatura.blogspot.com/2012/02/osmoregul
acja-wazny-parametr-rozwoju.html
Myślę, że przystępniejszy będzie dla Ciebie jedynie obrazek w tym
linku, bo tekstu nie pajmiosz.

> Przecież jasno napisałaś to że ceramika nie może zawierać jonów metali,
> potem próbowałaś jakoś to ominąć, i pisałaś, że mogą być, ale jako
> dodatki.

Niczego nie pisałam o jonach.

> A moje przykłady (przypomnę TiO2 lub hydroksyapaptyt)

Hydroksyapatyt.

> wraz z
> "linkami" do publikacji w recenzowanych czasopismach zbyłaś milczeniem -
> to kto nie rozumie drukowanego tekstu???

A MUSIAŁAM je kwitować słownie? - nie interesują mnie.

> To typowe - 60> procent Polaków nie rozumie tekstu drukowanego.
>
> O tym że Wapń jest metalem też pamiętaj.

Nigdzie nie twierdziłam, że nie jest, więc nie kręć.

> :-) Powtórz sobie kilka razy, utrwali się, zapomnisz spytaj
> dziesięciolatka z sąsiedztwa.

Masz na myśli siebie? - wiedziałam :->
To może jednak zajrzyj do linkowanego obrazka, CHŁOPCZE.

107. Data: 2012-05-01 16:09:04

Od: zbigniew <z...@u...uk> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-01 14:49, Ikselka pisze:

> Tobie obiecywałam? - no, to znaczy tylko tyle, ze TY jesteś nic nie
> wart.

nie napiszę tu słów na które zasługujesz, sama sobie tu powstawiaj
$%^&*&**,*^$^&^^, *^&$#$ mam nadzieję że choć tyle zrozumiałaś

Z.

108. Data: 2012-05-01 16:11:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 18:09, zbigniew <z...@u...uk> wrote:

> nie napiszę tu słów na które zasługujesz, sama sobie tu powstawiaj
> $%^&*&**,*^$^&^^,  *^&$#$ mam nadzieję że choć tyle zrozumiałaś
>
> Z.

Nie piej.

109. Data: 2012-05-01 16:46:46

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
acja-wazny-parametr-rozwoju.html
> Myślę, że przystępniejszy będzie dla Ciebie jedynie obrazek w tym
Oczywiście z podstawówki pamiętasz, że bakterie mają ścianę
komórkową!!! I PRZYPOMNĘ ci, że nie pękają pod wpływem wystawienia na
wodę, nawet destylowaną.
Braki wiedzy podstawowej u Ciebie, prowadzą do sytuacji, że nie jesteś
wstanie odróżnić schematu dla komórek zwierzęcych. Mnie nie wierzysz,
wykorzystaj przerwę świąteczną, ponoć twoja córka studiuje coś
związanego z biotechnologią, spytaj. Nie musisz opisywać jej odpowiedzi.

> A MUSIAŁAM je kwitować słownie? - nie interesują mnie.

Bo wykraczają poza twoje wiadomości?? Smutne.

> Nigdzie nie twierdziłam, że nie jest, więc nie kręć.

> Masz na myśli siebie? - wiedziałam :->
> To może jednak zajrzyj do linkowanego obrazka, CHŁOPCZE.

Polecam podręcznik biologii, jeżeli nie jesteś w stanie "filtrować"
wiedzy z internetu. Przykład, który niewątpliwie czytałaś na grupie jest
w wątku o olejku kokosowym - jakiś średnio zorientowany osobnik napisał
o leczeniu cukrzycy typu jedenastego, dlaczego? Bo braki w wiedzy
podstawowej i niefrasobliwe podejście do informacji spowodowały, że NIE
ODRÓŻNIŁ cukrzycy typu 2 pisanej w ten sposób - "cukrzyca typu II" -
efekt wymyślił cukrzycę typu 11.

Tak jest i z Tobą ;-(

Witek

110. Data: 2012-05-01 17:12:41

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno (pewnie dobijające) pytanie retoryczne - w jakim celu
gotuje się wodę? (trudny wyraz sterylizacja)
Witek

Jaka patelnia nierdzewna
Pomysły na rybne konserwy
Niebezpieczne związki.
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Jedzcie kiwi :-)