Ikselko.....

261. Data: 2012-05-06 20:13:19

Temat: Re: Ikselko.....
Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:01, Ikselka pisze:

> Dla mnie moje reakcje są uzasadnione, nikt lepiej ode mnie tego nie widzi.
> Co zaś do "nerwowości" - nie myl jej ze spontanicznością :-)

No jak tak spontanicznie pojedziesz komuś "głupiaś" albo "Ty głupia
cipo", to się nie dziw że reakcja drugiej strony będzie równie
spontaniczna. Ty nie spotykasz złych kobiet tylko spontaniczne 3-)

--
MM

262. Data: 2012-05-06 20:16:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 21:45, Paulinka pisze:

> A ja ciastka teściowej Kruszyny i leczo Władka Łosia, mój tata
> stwierdził, ze jego leczo przy moim wymięka. Przypuszczam, ze to
> zasługa przesmażenia cebuli z papryką w proszku jest tu sekretem :)

Tak, ten patent z podsmażeniem cebuli posypanej papryką też od
Władysława Łosia podpatrzyłam i stosuję, ale do gulaszu. Zresztą w ogóle
WŁoś dał mi kilka dobrych wskazówek dotyczących gulaszu.

Co do ciastek Kruszyny - raz je robiłam, ale nie podbiły mojego serca.
Może zrobiłam coś nie tak i się zraziłam. Widziałam je ostatnio na
zdjęciu w wykonaniu Bbjk i nabrałam na nie ochoty.

Ewa

263. Data: 2012-05-06 20:17:23

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:13, Nixe pisze:

> Nie chce się wierzyć, że jeszcze trochę i 20 lat stuknie ...
>
> N.

no czas zapitala, a te dzieci o których się wtedy na p.s.d mówiło to już
nastolatki a niektóre nawet dorosłe.

--
MM

264. Data: 2012-05-06 20:18:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> Może zrobiłam coś nie tak i się zraziłam. Widziałam je ostatnio na
> zdjęciu w wykonaniu Bbjk i nabrałam na nie ochoty.

Spróbuj, są genialne.

--

Paulinka

265. Data: 2012-05-06 20:24:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 22:12:52 +0200, Paulinka napisał(a):

> Niewiniątko zajmij się swoim kopaniem innych ludzi. Szkoda, że o Bbjk
> nie zakłada się hejterskich wątków, coś jest chyba na rzeczy, nie sądzisz?

Owszem, coś jest na rzeczy - po prostu zawsze się znajdzie jakiś Andy.
A czasem Anda.
Nihil novi sub sole 3-)

> Krótka ta Twoja pamięć, oj krótka.

Przypomnij zatem.

> Jakieś przykłady?

Między wierszami, między wierszami.

> Oceniam po praktyce. Jeśli ktoś gdzieś bywa, próbuje u źródeł, to ma
> pojęcie.

Marco Polo też bywał, a innych nie bolało.

> Jestem. Kuchnia, kultura, fizyka, chemia, biologia, historia, sport,
> polityka, psychologia, filozofia, nawet religia

Ale gdzie to poczucie "konkurencji"? - chyba u tych, co mnie niby
"zaginali".

> (hehe) na tym polu Cię
> nie jeden raz ktoś mocno zagiął.

Niejeden.
Chyba że chcesz napisać "nie jeden, a więcej".

> Jasne, spontanicznie to można nawet z siebie kretynkę zrobić w imię
> uzasadnionych tylko przez siebie

Nie ma innych kryteriów zachowań - normalny człowiek reaguje tak, jak sam
uważa, a nie pyta innych, jak powinien reagować, aby im bardziej
odpowiadało.

> racji.

Reakcji.
A czy kretynkę - to tylko kwestia odczuć. Własnych, uzasadnionych dla
siebie oczywiście 3-)

266. Data: 2012-05-06 20:28:21

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:04, Nixe pisze:

> Nie trzęsie, tylko zdeczko mi szczęka opadła, ponieważ pierwszy raz
> słyszę, by MOLNARka, osoba wyjątkowo dbająca o swoją prywatność,
> wysyłała zdjęcia ze ślubu obcym ludziom. A jakoś trudno mi uwierzyć w
> zażyłość między Wami aż do tego stopnia. Zatem stawiam albo na jej
> pomroczność jasną albo na to, że pomyliłaś osoby :)

Zażyłość to ona mogła sobie mieć ze swoim narzeczonym i rodziną. Każdy
ma swoje rodziny i swoje zażyłości. Za dużo oczekujesz od ludzi na
grupach dyskusyjnych. To, że się powiadomi o swoim ślubie i wyśle piękne
zdjęcia ze ślubu nie oznacza zażyłości.
Ludzi można znać bardzo dużo, ale czy ze wszystkimi których znasz się
"zażywasz"?

--
animka

267. Data: 2012-05-06 20:30:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 22:28:21 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
> zdjęcia ze ślubu nie oznacza zażyłości.
> Ludzi można znać bardzo dużo, ale czy ze wszystkimi których znasz się

Popatrz w Facebooku - ile ludzie tam mają "znajomych", wystarczy, że z kimś
się raz spotkali w metrze lub na imprezie i już "znajomi" - tysiące i setki
tego mają 333-3)

268. Data: 2012-05-06 20:34:22

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:30, Ikselka pisze:

> Popatrz w Facebooku - ile ludzie tam mają "znajomych", wystarczy, że z kimś
> się raz spotkali w metrze lub na imprezie i już "znajomi" - tysiące i setki
> tego mają 333-3)

Ale obcym ludziom na grupach dyskusyjnych to się swoich zdjęć ze ślubu
chyba nie wysyła.

--
MM

269. Data: 2012-05-06 20:40:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 22:34:22 +0200, margaretha napisał(a):

> Ale obcym ludziom na grupach dyskusyjnych to się swoich zdjęć ze ślubu
> chyba nie wysyła.

A skad TY wiesz, że "obcym"?

270. Data: 2012-05-06 20:42:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretha pisze:

> Ale obcym ludziom na grupach dyskusyjnych to się swoich zdjęć ze ślubu
> chyba nie wysyła.

Zaraz chyba zostanie użyte przeciwko Tobie ;)
MOLNARka nie wysłałaby nigdy zdjęć rzeczonej koleżance, mogę się o 100
milionów założyć.

--

Paulinka

Jaka patelnia nierdzewna
Pomysły na rybne konserwy
Niebezpieczne związki.
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Jedzcie kiwi :-)