Ile czasu?

1. Data: 2003-12-11 09:41:55

Temat: Ile czasu?
Od: Maar <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Tydzien temu rozstalem sie z papierosami.
Biorezonans (niedzialajacy na mnie), plasterki NiQuitin, dodatkowo - w
trudnych chwilach - gumy Nicorette.

Cierpie okropnie ale sie trzymam - zastanawiam sie tylko jak dlugo
wytrzymam.
I tu jest pytanie do grupy: Przez ile czasu od rzucenia odczuwa się głód
nikotynowy - przez ile czasu ma się chęć na papieroska?

Paliłem 30szt. dziennie, pierwszego papierosa zapalałem siedząc jeszcze
na krawędzi łóżka.
Długo będę cierpiał?????????? :-)))))

Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2003-12-11 20:43:59

Temat: Re: Ile czasu?
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maar" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nikotynowy - przez ile czasu ma się chęć na papieroska?
>
> Paliłem 30szt. dziennie, pierwszego papierosa zapalałem siedząc jeszcze

Tak. Długo.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek.

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

3. Data: 2003-12-13 16:20:35

Od: "Robert W." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maar napisał:

> Długo będę cierpiał?????????? :-)))))

Paliłem podobnie jak ty. Z tego co pamiętam, najgorszy był 3.4 miesiąc.
Wtedy to budziłem się w nocy z chęci zapalenia. Ogólnie od 12 miesiąca
powinno być lepiej. Ale ogólnie warto wytrwać. Musisz mieć tylko świadomość
że przed tobą długa droga i najgorsze jeszcze prze tobą.
Robert W.

4. Data: 2003-12-29 14:04:16

Od: "Liquid" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekaja Cie jeszcze ok 2 tyg najwiekszej meki, potem bedzie powoli
ustepywac, lecz przy osobach palacych chec wzrasta... musisz jednak pamietac
przez caly czas o tym by nie ulec i nie zapalic "tego jedynego"... ja
rzucilem na 3 miechy ale sie nie udalo, uleglem... zapalilem pierwszego (był
mega;) za tydzien nastepnego, potem jednego dziennie i znowu:(
POWODZENIA
Maciek

papierosy
Strasznie tego zaluje...