Ile daje ciocia ?

1. Data: 2002-08-13 10:34:21

Temat: Ile daje ciocia ?
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Jak w temacie, jako prezent ślubny. Proszę o wyłącznie poważne odpowiedzi ;)
Dodatkowe dane: ciocia pracuje i zarabia nieco poniżej sredniej krajowej, wujek
z kolei nieco powyżej. Miejsce zamieszkania (i ślubu) to miasto powyzej 100
tyś. mieszkańców. Wesele będzie dwudniowe.

Pozdrawiam, Sylwia

2. Data: 2002-08-13 10:59:56

Temat: Re: Ile daje ciocia ?
Od: "phox" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
100
> tyś. mieszkańców. Wesele będzie dwudniowe.

Ponieważ też takowej uroczystości się spodziewam, i to nawet będę w roli
głównej, sądzę, że suma w okolicy 500 zł będzie odpowiednia. Oczywiście moim
zdaniem.

---
Pozdrawiam
Marek

3. Data: 2002-08-13 11:32:10

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ też takowej uroczystości się spodziewam, i to nawet będę w roli
> głównej, sądzę, że suma w okolicy 500 zł będzie odpowiednia. Oczywiście moim
> zdaniem.

To teraz postaw sie w roli nie glownej, popatrz na swoja pensje w
okolicach sredniej krajowej, przemysl sprawe i podaj kwote raz jeszcze.

Slub i wesele nie sa dla prezentow :)

K.

4. Data: 2002-08-13 11:34:06

Od: "phox" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> To teraz postaw sie w roli nie glownej, popatrz na swoja pensje w
> okolicach sredniej krajowej, przemysl sprawe i podaj kwote raz jeszcze.
>
> Slub i wesele nie sa dla prezentow :)
>
> K.

I ja dobrze o tym wiem, i nie trzeba mnie uświadamiać po co jest.
Napisałem tak ponieważ sam wiem, ile teraz jest problemów a ile dać .......
( biorąc pod uwagę różne aspekty ). Oczywiście wszystko zależy od zasobności
portfela, więc ja zrobiłem w troszkę inny sposób. Wiem kto w rodzinie może
nie przyjść na wesele tylko dlatego, że będzie mu głupio dać "nie tyle ile
inni" czytaj za mało. Mam więc listę rzeczy, które się nam przydadzą ( w
cenie od 50 - 150 zl ) i po prostu ludzie wybierają sobie z listy takowy
prezent. Może nie jest to idealne rozwiązanie ale u mnie sie sprawdziło ( no
mam nadzieje ).
A wracając do sumy, no cóż ... to jest tylko indywidualna sprawa każdego
zaproszonego.

---
Pozdrawiam
Marek

5. Data: 2002-08-13 13:31:58

Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mysle ze nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Powiem Ci moze jak u nas bylo
(przynajmniej to co pamietam):
- chrzestny mojego meza - zamozny - 1500 zł
- moja babcia i dziadek TŻ, kuzynka z mezem (wszyscy raczej srednio
zamozni) - po 500 zl
- moja chrzestna, moj chrzestny - srednio zamozni - po 300 zł
- zamozna ciotka z mezem i dwojka dzieci - w sumie 200 zł
- brat TŻ (malo zamozny) - 200 zł
- moi rodzice (raczej zamozni) - 1000 zł (+koszt wesela)
- rodzice mojego TŻ - bardzo zamozni - pismo święte i ksiazka o wychowaniu
dzieci (i wymigiwanie sie jak tylko mogli od finansowania czegokolwiek)
Myśle że dla cioci kwota 300-500 zł bedzie ok. Jeżeli jednak idziesz z cala
rodziną (z mężem i dziećmi) może być to za mało.
Pozdrawiam
H.
-
Najlepsze strony Avonu - www.avonwroclaw.prv.pl
-

6. Data: 2002-08-13 14:18:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja mysle ze nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Powiem Ci moze jak u nas bylo
> (przynajmniej to co pamietam):
> - chrzestny mojego meza - zamozny - 1500 zł (ciach)

widze, ze wesele teraz to jest swego rodzaju inwestycja ;-)
a jesli sie nie da wg cennika to co trzeba zrobic?? lepiej
nie przychodzic, czy czekac na linczowanie rodziny??
ludzie, czy forsa tak przyslonila juz wszystkim oczy, ze jesli
sie idzie na slub czy wesele do rodziny ocenianym jest sie
po tym, ile sie da, a nie czym sie jest???
iwon(k)a

7. Data: 2002-08-13 14:28:56

Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ludzie, czy forsa tak przyslonila juz wszystkim oczy, ze jesli
> sie idzie na slub czy wesele do rodziny ocenianym jest sie
> po tym, ile sie da, a nie czym sie jest???
> iwon(k)a

Nie, nie jest sie ocenianym po tym ile sie da. Mozna byc ocenianym po tym
KIM sie jest, mozna byc ocenianym po tym jak sie bawi na weselu (bo im
lepiej tym na weselu weselej ;-) )
Po prostu w odpowiedzi na zadane pytanie probowalam sobie przypomniec jak
wygladala sprawa "koperty" na naszym weselu.
Twoja uwaga wynika stad ze sie w ogole wypowiedzialam? Czy stad ze ludzie
daja mlodym pieniadze na wesele? Czy skąd, bo juz sama nie wiem?
Pozdrawiam
H.
-

8. Data: 2002-08-13 14:54:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie jest sie ocenianym po tym ile sie da. Mozna byc ocenianym po tym
> KIM sie jest, mozna byc ocenianym po tym jak sie bawi na weselu (bo im
> lepiej tym na weselu weselej ;-) )

fajnie :-))

> [...]
> Twoja uwaga wynika stad ze sie w ogole wypowiedzialam? Czy stad ze ludzie
> daja mlodym pieniadze na wesele? Czy skąd, bo juz sama nie wiem?

nie jest to uwaga do ciebie, po prostu podpielam sie pod nia
bo byla taka "konkretna" i dotyczyla odpowiedzi na wlasnie
takie pytanie, ktore juz w sobie niesie ocenianie czlowieka
po tym ile ma w kieszeni. mnie to osobiscie mierzi kiedy ktos
zadaje takie pytania. niech da ile chce, na ile go stac, jesli
ktos go zaprasza to niech go zaprasza nie dlatego, ze jest to zrodlo
pieniedzy ale dlatego ze ta osoba jest mi droga i chce ja miec w waznym
momencie mojego zycia.
zadnych wiec osobistych wycieczek do ciebie nie robilam :-))
pozdrawiam
iwon(k)a

9. Data: 2002-08-13 15:02:17

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
100
> tyś. mieszkańców. Wesele będzie dwudniowe.

Gdybym ja mailbym ten problem oszacowałbym następujace rzeczy:

1. Ile miejwiecej młodzi musieli wydac na tę imprezkę np. czy spanko jest
cenie
2. ile osob liczy Twoja rodzinka
3. Na ile mnie stać.

Bzdurą jest to co niektórzy napisali, o tym że ktos patrzy na to ile kto
daje i przez to ocenia swoich bliskich, każdy daje tyle ile uważa.
Zaproszeń się nie sprzedaje więc, każda decyzja Twoja będzie dobra.

proponoje kwotę miedzy 300 a 500 zł

Jacek

10. Data: 2002-08-13 15:03:21

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> proponoje kwotę miedzy 300 a 500 zł

Rozumiem, ze od pary?
pzdr
agi

SPAMik? - znajdź przyjaciół ze szkolnych lat
Odeszła moja Mama
Musze sie wygadac.
xxxx
dziękuję wszystkim za "lekarza od duszy w Krakowie"