Re: Ile daje ciocia ?

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Ile daje ciocia ?
Date: Tue, 13 Aug 2002 09:54:46 -0500
Sender: i...@p...onet.pl@adsl-67-37-224-191.dsl.chcgil.ameritech.net

Użytkownik "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ajb5f4$s68$1@cs.magma-net.pl...
> Nie, nie jest sie ocenianym po tym ile sie da. Mozna byc ocenianym po tym
> KIM sie jest, mozna byc ocenianym po tym jak sie bawi na weselu (bo im
> lepiej tym na weselu weselej ;-) )

fajnie :-))

> Po prostu w odpowiedzi na zadane pytanie probowalam sobie przypomniec jak
> wygladala sprawa "koperty" na naszym weselu.
> Twoja uwaga wynika stad ze sie w ogole wypowiedzialam? Czy stad ze ludzie
> daja mlodym pieniadze na wesele? Czy skąd, bo juz sama nie wiem?

nie jest to uwaga do ciebie, po prostu podpielam sie pod nia
bo byla taka "konkretna" i dotyczyla odpowiedzi na wlasnie
takie pytanie, ktore juz w sobie niesie ocenianie czlowieka
po tym ile ma w kieszeni. mnie to osobiscie mierzi kiedy ktos
zadaje takie pytania. niech da ile chce, na ile go stac, jesli
ktos go zaprasza to niech go zaprasza nie dlatego, ze jest to zrodlo
pieniedzy ale dlatego ze ta osoba jest mi droga i chce ja miec w waznym
momencie mojego zycia.
zadnych wiec osobistych wycieczek do ciebie nie robilam :-))
pozdrawiam
iwon(k)a