Re: Ile daje ciocia ?

Data: 2002-08-13 15:02:17
Temat: Re: Ile daje ciocia ?
Od: "Jacek" <j...@w...pl>

<r...@p...onet.pl> wrote in message
news:31e1.000004b6.3d58e0ad@newsgate.onet.pl...
> Hi!
> Jak w temacie, jako prezent ślubny. Proszę o wyłącznie poważne odpowiedzi
;)
> Dodatkowe dane: ciocia pracuje i zarabia nieco poniżej sredniej krajowej,
wujek
> z kolei nieco powyżej. Miejsce zamieszkania (i ślubu) to miasto powyzej
100
> tyś. mieszkańców. Wesele będzie dwudniowe.

Gdybym ja mailbym ten problem oszacowałbym następujace rzeczy:

1. Ile miejwiecej młodzi musieli wydac na tę imprezkę np. czy spanko jest
cenie
2. ile osob liczy Twoja rodzinka
3. Na ile mnie stać.

Bzdurą jest to co niektórzy napisali, o tym że ktos patrzy na to ile kto
daje i przez to ocenia swoich bliskich, każdy daje tyle ile uważa.
Zaproszeń się nie sprzedaje więc, każda decyzja Twoja będzie dobra.

proponoje kwotę miedzy 300 a 500 zł

Jacek