Ile mięsa??

1. Data: 2007-07-31 08:49:45

Temat: Ile mięsa??
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Muszę wyprawić męża. Grupa, z którą wyjeżdża ustaliła, że zabiorą weki.
Postanowiłam zrobić gulasz. Tylko poradźcie ile kg mięsa powinnam kupić dla
9 osób. Grupa mieszana męsko-damska więc chyba nie będą potrzebować
taaaaaaakich porcji.
--
Elżbieta

2. Data: 2007-07-31 09:07:49

Temat: Re: Ile mięsa??
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> [...]
> Postanowiłam zrobić gulasz. Tylko poradźcie ile kg mięsa powinnam kupić dla
> 9 osób. Grupa mieszana męsko-damska więc chyba nie będą potrzebować

Dwa litrowe słoiki. Na powietrzu i damy potrafia zjeść jak wołoduch :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2007-07-31 09:17:42

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 11:07:49 +0200, Krystyna Chiger napisał(a):

> Dwa litrowe słoiki.

Ale ile kg mięsa do tych słoików?? Myślałam o 3 kg.
--
Elżbieta

4. Data: 2007-07-31 10:12:10

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a):

> Ale ile kg mięsa do tych słoików?? Myślałam o 3 kg.

Moim zdaniem 25 dag mięsa /surowego, przed obróbką/ na osobę to całkiem
spora porcja. Zatem 0,25kg x 9 - czyli 2,30 do 2,50 kg w zupełności
wystarczy.

Ania

5. Data: 2007-07-31 12:58:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@o...peel> wrote in message
> [...]
dla
> 9 osób. Grupa mieszana męsko-damska więc chyba nie będą potrzebować

Kobiety bardziej "żarte" na mięso...

6. Data: 2007-07-31 13:01:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dla
> 9 osób. Grupa mieszana męsko-damska więc chyba nie będą potrzebować

Nie podajesz: ile dni potrwa i dokąd ta wyprawa się udaje... Przyjmij, że
dla grupy w ruchu trzeba raczej dużo około 30 do 80 dag na dzień - komandosi
dostawali tyle na jeden posiłek...

7. Data: 2007-07-31 16:21:05

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 15:01:47 +0200, Panslavista napisał(a):

> ile dni potrwa i dokąd ta wyprawa się udaje

najprawdopodobniej potrwa 2 tygodnie. Udaje się jachtem do Estonii.
--
Elżbieta

8. Data: 2007-07-31 16:51:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najprawdopodobniej potrwa 2 tygodnie. Udaje się jachtem do Estonii.
> --
> Elżbieta

Tam się też będą zaopatrywać czy cała żywność z Polski - 9 osób x 14 dni x
0,5kg mięsa = 63 kg - to raczej zabejcować w solidnej dębowej beczułce. Do
tego drugą z kiszoną kapustą jak u admirała Nelsona. Aby do szkorbutu nie
doszło... :-P))

9. Data: 2007-07-31 16:53:16

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego drugą z kiszoną kapustą jak u admirała Nelsona. Aby do szkorbutu nie

i jeszcze wziąć pod pokład kobiety przyjazne i niezbyt trudne

kicia.miau

10. Data: 2007-07-31 16:56:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kicia" <k...@x...pl> wrote in message

Do

> i jeszcze wziąć pod pokład kobiety przyjazne i niezbyt trudne
>

> kicia.miau

Jesteś pierwsza - przyjedź do mnie na szkolenie i masaże - abyś zniosła
trudy na morzu, kiciulko...

Zapytanie o zgode na przeslanie bezplatnych informacji.
Srona o historii jedzenia po angielsku
Kurczak jak z KFC ;-)
Sokowirówka vs sokownik
mrożenie ogórków????