Kurczak jak z KFC ;-)

1. Data: 2007-07-30 19:26:26

Temat: Kurczak jak z KFC ;-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

He he he. Temat celowy, wiem że to bumerang na grupie, nie bijcie ;-).
Otóż, nie poszukując tego smaku wcale, natknęłam się na rozwiązanie
zagadki. Postanowiłam dzisiaj wykorzystać przepis Nigelli z wczorajszego
odcinka, bo bajecznie prosty. Paseczki z piersi kurczaka moczyłam w
maślance około dwóch godzin, a potem obtaczałam w rozkruszonych
krakersach Lajkonika i piekłam około 30 minut na ruszcie w piekarniku w
180st. Bez dodatkowego tłuszczu ani niczego, raz w trakcie pieczenia
obróciłam, ale pewnie starczyłby termoobieg. Tego kurczaka nawet nie
soliłam, ani nie przyprawiałam w żaden sposób, ale przypuszczam, że
można go zrobić w wersji bardziej pikantnej z dodatkiem np. ostrej papryki.
Smakował jak z KFC, jak w mordę strzelił ;-), o ile dobrze pamiętam
tamten smak.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-07-30 19:54:50

Temat: Re: Kurczak jak z KFC ;-)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bajecznie prosty. Paseczki z piersi kurczaka moczyłam w maślance około dwóch
> godzin, a potem obtaczałam w rozkruszonych krakersach Lajkonika

Skąd Nigella miała krakersy Lajkonika, to jest pytanie ;-)

Qra

3. Data: 2007-07-30 20:23:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Skąd Nigella miała krakersy Lajkonika, to jest pytanie ;-)

Też byłam zdziwiona ;-).

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-07-31 05:15:59

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
papryki.
> Smakował jak z KFC, jak w mordę strzelił ;-), o ile dobrze pamiętam

też wczoraj zrobiłam takiego kurczaczka, nie próbowałam, bo jestem
wegetarianką, ale męzczyzna był zachwycony smakiem ;)
Nigella robiła do tego kurczaka jakieś ziemniaczki, za pozno właczyłam - z
czym one były ?

5. Data: 2007-07-31 06:11:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Jul 2007 21:26:26 +0200, medea <e...@p...fm>
wrote:

> [...]
>można go zrobić w wersji bardziej pikantnej z dodatkiem np. ostrej papryki.
>Smakował jak z KFC, jak w mordę strzelił ;-), o ile dobrze pamiętam

Nigella miala krakersy Lajkonika??? SKAD? :PPPPPPPPPP

ale w ogole to smutno, juz nikt nie bedzie pytal o to....ech,
koniec belle epoque ;)))

a jaka seria Nigelli teraz idzie?

Pierz, wielbiciel Nigelli
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2007-07-31 06:32:15

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Tue, 31 Jul 2007 07:11:39 +0100, istota
zwiewna znana jako Krysia Thompson napisała:

> Nigella miala krakersy Lajkonika??? SKAD? :PPPPPPPPPP

Ej, a ja nie wiem, skąd. Czy jestem upośledzona brakiem telewizora?

Fel zacofana

--
http://felinity.jogger.pl/

7. Data: 2007-07-31 09:40:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Jul 2007 06:32:15 +0000 (UTC), Felinity
<f...@A...pl> wrote:

>W piękny wiosenny poranek dnia Tue, 31 Jul 2007 07:11:39 +0100, istota

>Ej, a ja nie wiem, skąd. Czy jestem upośledzona brakiem telewizora?
>
>Fel zacofana

To tez, na pewno...a my w tej chwili w ogole nie wlaczamy
polskiej tv, na wypadek jakby tam jakis pan polityk sie
pokazywal....wole juz tych naszych i moge na nich patrzec i ew.
sluchac ale tu, to jakbym tez nie miala tv :PP

pierz, zacofany, ale nienormatywnie, jak zwykle
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2007-07-31 10:10:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson pisze:

> a jaka seria Nigelli teraz idzie?

"Nigella ucztuje". Niedawno ja odkryłam i jestem jej wielbicielką, lubię
na nią patrzeć - sama w sobie jest wielce apetyczna ;-). W ogóle to
stwierdziłam, że stworzono w tym serialu nowy gatunek filmowy, który
można by śmiało określić jako food-erotyzm ;-). Szkoda tylko, że na TVN
Style za często trafiam na te same odcinki :-(.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2007-07-31 14:22:40

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Mon, 30 Jul 2007 21:26:26 +0200, istota
zwiewna znana jako medea napisała:

> [...]
> można go zrobić w wersji bardziej pikantnej z dodatkiem np. ostrej
> papryki. Smakował jak z KFC, jak w mordę strzelił ;-), o ile dobrze

I namówiła. Właśnie się pięką. Zdam relację, jak nakarmię głodnych i
jeśli to przeżyją ;-)

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

10. Data: 2007-07-31 17:04:48

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" napisał w wiadomości

> ale w ogole to smutno, juz nikt nie bedzie pytal o to....ech,

Ja zapytam, ja, ja!!!
Jak zrobic sos do hamburgerow taki jak w McDonaldzie? :)

Wymyslilam majonez z jogurtem i tabasco, ale to pewnie nie to ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Sokowirówka vs sokownik
mrożenie ogórków????