Ile płacicie za ciepłą wodę i...

1. Data: 2005-04-28 09:20:48

Temat: Ile płacicie za ciepłą wodę i...
Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

czy mieliście teraz podwyżkę?
Jeśli tak to o ile.
Bo mi podniesiono cenę podgrzania metra wody z 9 na 14 zł !!!!
a oprócz tego za zimną z 4.5 na 5 czyli w sumie za metr ciepłej wody płącę
19zł.
To jest wg mnie rozbój w biały dzień.
A jak jest u was?
pozdr

2. Data: 2005-04-28 10:02:31

Temat: Re: Ile płacicie za ciepłą wodę i...
Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jak jest u was?
>pozdr

15 zł za podgrzanie - Kielce - sp. Pionier :(

Pozdrawiam
Renata
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2005-04-28 13:07:24

Od: "Tomek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja płacę za wodę 4,50 + za podgrzanie 7,10
Białystok - wspólnota mieszkaniowa

4. Data: 2005-04-28 15:00:38

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jha wrote:
> czy mieliście teraz podwyżkę?
nie
> Bo mi podniesiono cenę podgrzania metra wody z 9 na 14 zł !!!!

10,81zl/m^3

> a oprócz tego za zimną z 4.5 na 5

5,28 zł/m^3

Płock - Sp. Mazowiecka

pzdr.
Ania

5. Data: 2005-04-28 18:41:51

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-28 11:20, jha napisał(a):
> [...]
> Bo mi podniesiono cenę podgrzania metra wody z 9 na 14 zł !!!!
> a oprócz tego za zimną z 4.5 na 5 czyli w sumie za metr ciepłej wody płącę

Podgrzanie 16,49 m3 + za wodę(ze ściekami) 5,10 zł za m3, to razem
przeszło 21.50 zł za m3, tylko się załamać.
Na szczęscie ostatnio wzrosła tylko cena wody i ścieków.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

6. Data: 2005-04-29 05:37:56

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

SM w Lubiczu Górnym (obok Torunia)

Zimna woda: 2,14 zł / m3
Podgrzanie wody : 18,59 /m3

Czyli ciepła woda: 20,73 / m3

Ale jeszcze jest przecież odprowadzenie ścieków ;( za 3.1 zł za m3 :(

Czyli 20,73 + 3,1 zł = 23,83 zł :( za m3 ciepłej wody :(

TRAGEDIA :(

/// Kaszpir ///

7. Data: 2005-04-29 07:45:41

Od: "giga" <g...@x...xxxnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zimna: 5,85/m3
podgrzanie: 11,00/m3

Gdansk, OTBS - Os. Swietokrzyskie

--
giga

8. Data: 2005-04-29 09:11:30

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale jeszcze jest przecież odprowadzenie ścieków ;( za 3.1 zł za m3 :(
>
> Czyli 20,73 + 3,1 zł = 23,83 zł :( za m3 ciepłej wody :(

No nieźle, czyli jesteśmy w czołówce !!! :((

W Polsce potrzeba chyba rewolucji, żeby przestano nas okradać. Jak widać z
jednego posta (Tomka) można płacić w miare uczciwe pieniądze.

A czy mieliście (to do wszystkich odpowiadających) podwyżki po pierwszym
kwartale tego roku?

pozdr

9. Data: 2005-04-29 09:12:35

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Apr 2005 11:11:30 +0200
"jha" <a...@a...com> wrote:

> W Polsce potrzeba chyba rewolucji, żeby przestano nas okradać. Jak
> widać z jednego posta (Tomka) można płacić w miare uczciwe pieniądze.

_wspolnota_mieszkaniowa_

Sierp

10. Data: 2005-04-29 11:47:33

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> _wspolnota_mieszkaniowa_

Wspólnota to fajna rzecz ale ...

Mam znajomego który zamuje się wspólnotami i to co mi powiedział mnie lekko
zszokowalo ...

We wspólnotach tak naprawdę te niskie czynsze wynikają z tego że "składki"
na fundusz remontowy są bardzo niskie. Ludzie się cieszą bo mało płacą ...
Dodatkowo we wielu wspólnotach rezygnuje się np. ze posypywania piaskiem
ściezek obok bloku (dla oszczedności) i z wielu innych prac remontowych ...
Obok moich rodziców jest blok którym zarzadza wspólnota. Stoi nie ocieplony
, drzwi wejściowe do klatek łacznie z daszkami są takie same jak 20 lat
temu , blok jest nie pomalowany i itd ...
A obok blok "spółdzielczy" - pomalowany , ocieplony , drzwi łacznie z
daszkami powymieniane ...
Ale wystarczy że potrzeba będzie pieniedzy na naprawy (np. cieknący dach , i
itd ..) to zaczynają się problemy ...
Znajomy mówil mi że jest tragedia , przecieka dach i trzeba go załatać ...
Jednak tym co nie mieszkają na ostatnim piętrze to nie przeszkadza i nie
chcą współfinansowac naprawy ...
Wtedy ludzie są zdziwieni że np. dachu kosztuje powiedzmy 100 tys i po
podzieleniu przez ilość mieszkańców każdy musi zapłacic po np. 1000zł ,
wtedy zaczyna się lament ludzi że nie mają pieniędzy i itd ...

Według mnie wspólnoty są ok , ale dużo ludzi jest "nieprzystosowanych" do
wspólnot ...
Są zdziwieni że muszą "ekstra" płacic za naprawy i wtedy zaczynają się
problemy ...

/// Kaszpir ///

[market] pompka i naczynie do pakowania próżnioweko Zepter Vacsy za 150 zł - ostatnie godziny
ile plyt GP dac na stelaz ?
zelazko
mieszkanie za odstepne w Poznaniu
podatek od nieruchomości -po przekształceniu ?