[market] pompka i naczynie do pakowania próżnioweko Zepter Vacsy za 150 zł - ostatnie godziny

1. Data: 2005-04-28 09:16:12

Temat: [market] pompka i naczynie do pakowania próżnioweko Zepter Vacsy za 150 zł - ostatnie godziny
Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie znalazłem bardziej odpowiedniej grupy dla tego ogłoszenia - może kogoś
zainteresuje.

Oferuję do sprzedaży pompkę elektryczną VacSy oraz jedno naczynie z pokrywką
i dodatkową pokrywkę.
Sprzęt jest nowy, używany jednokrotnie do sprawdzenia, czy wszystko działa
poprawnie.

Sprzęt otrzymałem w komplecie z lodówką Ariston.

Do odbioru w Warszawie lub wysyłka.
Aktualne informacje, zdjęcia, opis i cena na stronie:

http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=7317684283

plusz ( http://www.plusz.pl )