Ile po obudzeniu, ile przed snem?

1. Data: 2005-03-30 20:42:05

Temat: Ile po obudzeniu, ile przed snem?
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile Waszym zdaniem trzeba odczekac po obudzeniu sie, az mozna zdrowo zjesc
sniadanie? Oczywiscie picie to inna sprawa.

Na ile godzin przed snem nalezy zjesc ostatni posilek?

I czy Wy sie stosujecie do tych zasad?

Ja jem jakies 2-4 godziny po wstaniu i 3 albo wiecej przed snem. Nie jhem
przed snem, bo mi sie lepiej spi, mniej snu potrzebuje i po wstaniu mam
supersamopoczucie. Jak zjem cos (ale nie warzywa i owoce albo cos b. malego,
np cukierka) przed snem to pozniej jestem do wyrzucenia przez godzine po
pobudce.

2. Data: 2005-03-30 20:52:41

Temat: Re: Ile po obudzeniu, ile przed snem?
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Are pisze:

> Jak zjem cos (ale nie warzywa i owoce albo cos b. malego,
> np cukierka) przed snem to pozniej jestem do wyrzucenia przez godzine po
> pobudce.
Mam podobne odczucia, dlatego też staram się unikac jedzenia przed snem.
Chyba, że miałem trening, który zwykle kończy się o 21. O 21.20 po
02 min. przebieżce jestem w domu, kąpię się i zjadam posiłek o 22.
Lecz to jest wyjątek - po treningu lodówka jest moja ;-)

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

3. Data: 2005-03-30 21:12:05

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik jaszczur pisze:

O 21.20 po
> 02 min. przebieżce
^^^
po 20 minutowej.

--
( . '">
) L_

4. Data: 2005-03-30 21:16:24

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Chyba, że miałem trening, który zwykle kończy się o 21. O 21.20 po
> 02 min. przebieżce jestem w domu, kąpię się i zjadam posiłek o 22.
> Lecz to jest wyjątek - po treningu lodówka jest moja ;-)

Troche pojezdzilem kiedys z półprofesjonalnymi rowerzystami i oni nie jedza
juz po 18-tej, z podobnych powodow. Buddusci nawet po 16-tej, ale nie
wszyscy oczywsicie.

5. Data: 2005-03-31 14:40:49

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troche pojezdzilem kiedys z półprofesjonalnymi rowerzystami i oni nie jedza
> juz po 18-tej, z podobnych powodow. Buddusci nawet po 16-tej, ale nie
> wszyscy oczywsicie.

Arus ja to jadam
rano 10.30 - 11.00
popludniu 16.30 - 17.00
pijam 2 kawy, 2-3 herbaty dziennie, cwiartke lub pollitra smietany tlustej od
czasu do czasu piwko. Spi mi sie cudownie.
Dana

6. Data: 2005-03-31 14:47:22

Temat: ""Popoludniu" osobno /nt
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-03-31 15:06:30

Temat: Re: ""Popoludniu" osobno /nt
Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arus, zawsze to przyjemniej razem,niz osobno.
Nie sadzisz.
Dana

8. Data: 2005-03-31 15:12:00

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jesz tylko 2 razy dziennie, czeka Cie rozleniwienie jelit. A tlusta
dieta i tak zle dziala na jelito grube. Lepiej wyzdrowiej.

9. Data: 2005-03-31 15:40:45

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jesz tylko 2 razy dziennie, czeka Cie rozleniwienie jelit. A tlusta
> dieta i tak zle dziala na jelito grube. Lepiej wyzdrowiej.

Rozleniwienie jelit u leniwej osoby, to pelna harmonia (wszystko ze soba
wspolgra):)))))
Brak konfliktow wewnatrz organizmu.;)))))
Moze i zle dziala, ale mi z tym dobrze. Na chudej diecie pozeralam tabletki
przeciwbolowe, na tlustej o nich zapomnialam. Pare lat temu zarlam na okraglo,
ciagle bylam glodna, a tera jak napisalam - tylko 2x dziennie.
CUD, PRAWDZIWY CUD- u mnie.
I ty chcesz zebym wyzdrowiala, nie zartuj.Wlasnie to sie dzieje.
I mimo tego tluszczu nie tyje, to tez cud wbrew temu co twierdzi medycyna i
dietetyka. Jestem szczupla bez katowania sie.
Dana

10. Data: 2005-03-31 17:56:50

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jesli jesz tylko 2 razy dziennie, czeka Cie rozleniwienie jelit. A
> tlusta dieta i tak zle dziala na jelito grube. Lepiej wyzdrowiej.

Eh... Aruś... Jelita nie są po to, aby zasuwały na okrągło, jak
u przeżuwających cały dzień roślinożerców.
Jelita są po to, aby prawidłowo i dokładnie wykonywać swoje zadania.
A na to muszą mieć wystarczającą ilość budulca, energii i czasu na
pracę, odpoczynek i regenerację.
Jeśli są ustawicznie załadowane błonnikiem, z małą ilością energii
i budulca na regenerację, to po dłuższym czasie z ich kondycją
będzie coraz gorzej. Nieszczelne jelita są wtedy przyczyną wielu
dalszych patologii.
Trafiłam na ciekawy artykuł, i bynamniej nie o leki mi tu chodzi:
http://www.sanum.com.pl/aktualnosci.php?id=71

Krystyna

ocet jabłkowy
Ćwiczenia