Ile schnie gladz gipsowa

1. Data: 2002-01-07 07:30:13

Temat: Ile schnie gladz gipsowa
Od: Piotr Legiecki <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Sam remontuje pokoik i jestem po polozeniou pierwszej warstwy gladzi
gipsowej. Mam zamiar polozyc nastepna, ale wiem ze moze byc z nia
problem. Otoz jakis czas temu w innym pomieszczeniu tez kladlem gladz i
druga warstwa to byla droga przez meke. Straszliwie smugi zostawialo
(zlazila poprzednia warstwa gladzi) przy nakladaniu paca gladzi. Czy
przyczyna tego mogla byc nie do konca wyschnieta pierwsza warstwa? Na
moje oko calosc byla sucha.

W takim razie pytanie. Ile czasu odczekac aby moc polozyc druga warstwa
gladzi? Oraz czy pierwsza warstwe malowac unigruntem (malowalem juz
sciane przed pierwsza warstwa, bede malowal druga warstwe pod farbe)?

Pozdrawiam
Piotr Legiecki

1. Data: 2002-01-07 17:00:09

Temat: Re: Ile schnie gladz gipsowa
Od: "Osiah" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiem jakie sa techniki ogolnie stosowane, ale ja u siebie kladlem niemal
od razu druga warstwe (no moze kwestia 1 godz), ale ta pierwsza warstwa byla
bardzo cieniutka, tylko tyle zeby przykryla rysy na scianie - nawet niezbyt
dokladnie.
NIe bylo zadnych problemow, a scian mialem do zrobienia cala mase.

pozdrawiam
Osiah

Antena :(
Problem z odkreceniem bębna pralki deawoo ?!
Profesjonalne SOLARIUM - PHILIPS
Re: Zmywarka do zabudowy
Re: Fronty szafek - co polecacie