Ile za dentystę?

1. Data: 2004-05-20 16:57:33

Temat: Ile za dentystę?
Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni ząb mnie boli. Idzie aż pod dziąsło - jak jem, gdy go coś
dotknie czuję taki "nacisk". Nie jest to jakby nerwowy ból, bardziej taki
ogólny, męczący i długi. Ząb nieciekawie wygląda i mam takie pytanie: ile
zapłacę za dentystę, jeśli pójdę do przychodni? Z chęcią poszłabym do
prywatnego, ale nie mam na to kasy. Może byłoby taniej dziada wyrwać, to
daleki ząb, nie będzie widać - wtedy ile bulę?

Dzięki z góry za odpowiedzi,
Pozdrawiam.
Chyna

2. Data: 2004-05-20 22:24:44

Temat: Re: Ile za dentystę?
Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj wyrywać to nie radzę...
szczególnie jeżeli jak o ujełaś "daleki"; czyli np. 6(szóstka)...
Jak wyrwiesz to będzie pełno krwi... BARDZO wielki ból po wyrwaniu i większy
podczas wyrywania...
oczywiście w przychodni są tak wspaniałomyślni że podawany środek w dziąsło
zaczyna działać po ok. 30 minutach, a po podaniu zaczynają odrazu...
Oczywiście prywatnie jest lepiej bo jest mocniejszy środek itd...
Polecam pójść prywatnie... Załatwią zęba (bez wyrywania) za max 200PLN a ząb
będzie zdrów przez jakiś czas :P

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2004-05-21 13:38:11

Od: "karolina sucharzewska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie radze usuwac zeba !!!!!!jesli nadaje sie do leczenia warto w nigo
zainwestowac.nie wiem skad piszesz ale jesli z warszawy to mozesz udac sie
do przychodni studenckiej na Miodowej.zaplacisz o wiele mniejsze pieniadze
niz prywatnie a gorzej na pewno nie zrobia.
pozdrawiam nie zwlekaj

--
karolina

4. Data: 2004-05-21 14:38:42

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karolina sucharzewska" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do przychodni studenckiej na Miodowej.zaplacisz o wiele mniejsze pieniadze
> niz prywatnie a gorzej na pewno nie zrobia.

A czy jest szansa załapać się do nich przed wakacjami? Bo mnie się
zdaje, że realnie to dopiero w październiku.

Pozdrawiam,
Artur

5. Data: 2004-05-21 14:42:41

Od: "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

payback <p...@v...pl> napisał(a):

> oj wyrywać to nie radzę...
> szczególnie jeżeli jak o ujełaś "daleki"; czyli np. 6(szóstka)...
> Jak wyrwiesz to będzie pełno krwi... BARDZO wielki ból po wyrwaniu i większy
> podczas wyrywania...

Oj nie miaucz ;). Ja nie z choinki urwana, miałam już wyrwaną ósemkę,
wcześniej też inny ząbek, wiem coś o krwi i o bólu i wiem, że lepiej raz,
kilka dni się pomęczyć i z głowy niż miesiącami...

> oczywiście w przychodni są tak wspaniałomyślni że podawany środek w dziąsło
> zaczyna działać po ok. 30 minutach, a po podaniu zaczynają odrazu...

O kurde. Ja miałam wyrywane ale w prywatnym i póki nie zacznie działać nie
ruszają. Tzn. ruszają gdy zaczyna, pytają, czy już można itd. Och szyt.

> Polecam pójść prywatnie... Załatwią zęba (bez wyrywania) za max 200PLN a ząb
> będzie zdrów przez jakiś czas :P

Przeta piszę, że kasy nie mam.

Pozdrawiam,
Chyna.

6. Data: 2004-05-21 14:45:32

Od: "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karolina sucharzewska <k...@g...pl> napisał(a):

> nie radze usuwac zeba !!!!!!

Ale czemu, skoro jest chyba do kitu, po co toto łatać, a po latach znów mieć
problem? :/

>nie wiem skad piszesz ale jesli z warszawy

Piszę z Wrocławia.

> pozdrawiam nie zwlekaj

Również pozdrawiam =)

Chyna

7. Data: 2004-05-21 15:04:56

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale czemu, skoro jest chyba do kitu, po co toto łatać, a po latach znów
mieć
> problem? :/

Jeśli usuniesz ząb, jest kilka powodów, dla których powinno się
w jego miejsce wstawić jakąś protezę. Te powody to:
- przechylanie się sąsiednich zębów, które kiedyś ulegną rozchwianiu
i też wypadną,
- wysuwanie się zęba, który jest naprzeciwko i też kiedyś wypadnie,
- jeśli braków jest więcej, może to mieć negatywne konsekwencje
dla stawów skroniowo-żuchwowych,
- niekorzystny wpływ na przeżuwanie.
To wszystko co wymieniłem może niekoniecznie wystąpi w ciągu
najbliższych 2 czy nawet 5 lat, ale raczej warto mieć zęby.

Jeśli ząb będzie porządnie wyleczony, to wcale nie musi to oznaczać,
że za parę lat znowu będą z nim problemy. Za to jeśli go nie będzie,
to jest duże prawdopodobieństwo, że problemy będą.
Jeśli ząb jest mocno zniszczony, zawsze można założyć koronę.

Pozdrawiam,
Artur Niestomatolog ;)

8. Data: 2004-05-23 12:37:18

Od: "Kimy" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prywatnego, ale nie mam na to kasy. Może byłoby taniej dziada wyrwać, to
> daleki ząb, nie będzie widać - wtedy ile bulę?

Miałam też taki problem [brak kasy], strach przed dentysta...
Niedawno odważyłam się iść do dentysty z Kasy Chorych, dentystka okazała się
świetną specjalistką, uratowałam mi dwa zęby, wyleczyła na razie 4, a mneło
niecałe 2 miesiące jak zaczęłam leczenie.
Za każdą wizytę płacę 40zł- bo tyle kosztuje biała plomba, jeśli chcesz
znieczulenie- dodatkowe 20zł.

--
pozdrawiam,
Kimy

ginekomastia - masc/operacja?
Chondromalacja chrząstki i rzepki
### Polip szyjki macicy###
Niepokojace wyniki z moczu u niemowlaka-prosze o pomoc!
sauna i solarium