Re: Ile za dentystę?

From: "payback" <p...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ile za dentystę?
Date: Thu, 20 May 2004 22:24:44 GMT

oj wyrywać to nie radzę...
szczególnie jeżeli jak o ujełaś "daleki"; czyli np. 6(szóstka)...
Jak wyrwiesz to będzie pełno krwi... BARDZO wielki ból po wyrwaniu i większy
podczas wyrywania...
oczywiście w przychodni są tak wspaniałomyślni że podawany środek w dziąsło
zaczyna działać po ok. 30 minutach, a po podaniu zaczynają odrazu...
Oczywiście prywatnie jest lepiej bo jest mocniejszy środek itd...
Polecam pójść prywatnie... Załatwią zęba (bez wyrywania) za max 200PLN a ząb
będzie zdrów przez jakiś czas :P

http://www.gazeta.pl/usenet/