sauna i solarium

1. Data: 2004-05-20 13:58:16

Temat: sauna i solarium
Od: "czaszka" <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

cześć wszystkim :-)

Mam kilka pytań

Co daje sauna ?? ile razy na tydzień chodzić jakie są zalety ?? czy są
jakieś skutki uboczne ??
To samo z solarium - tu wiem że nie należy przesadzać ale jaka jest granica
?? czy daje jeszcze coś po za tym że jest się opalonym ??

2. Data: 2004-05-21 05:09:58

Temat: Re: sauna i solarium
Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sauna jest OK - oczyszcza sie skóra i hartuje organizm. Najlepsza sauna to
sauna koedukacyjna.
:)

Simonto

3. Data: 2004-05-22 11:25:06

Od: doslaw <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To samo z solarium - tu wiem że nie należy przesadzać ale jaka jest granica
> ?? czy daje jeszcze coś po za tym że jest się opalonym ??

tia.. raka skory :)

pozdro

4. Data: 2004-07-10 07:23:00

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sauna jest OK - oczyszcza sie skóra i hartuje organizm.

Ale jest chyba niewskazana dla osób z nadciśnieniem i wogóle z problemami
układu krwionośnego i oddechowego (astma na przyklad)?
Jesli sie myle, prosze mnie poprawic.

pozdrawiam
Szachysta

Nietypowe pytanko o zazywanie tegretolu...
operacja plastyczna uszu
Łupież pstry
Pytanie dość niewyraźne.
Plamy na plecach