Łupież pstry

1. Data: 2004-05-20 11:14:21

Temat: Łupież pstry
Od: "Mopsik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani - pomóżcie.
Od kilkunastu lat się męczę z plamami na skórze - podobno to jakiś "łupiez
pstry" (chyba grzyb). Mój dermatolog leczy mnie "Clotrimalozolum" z octem -
na trochę pomaga póżniej znowu mi plamy wyłażą. Poradzcie coś bo już
zaczynam cierpliwość tracić (ale i tak długo wytrzymałem - nie? ;) Czy sa
jakies środki (najlepiej bez recepty) które mogłyby mi pomóc? Z góry
dziękuję za wszelkie rady.

Mopsik

2. Data: 2004-05-20 14:02:59

Temat: Re: Łupież pstry
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi pomógł Nizoral.pół saszetki i wody.zrobić pianę i zostawić n a skórze ok
5 minut i spłukać.ale plamki biale zostaną i giną jak się nakórek
zregeneruje.

3. Data: 2004-05-21 13:56:16

Od: "Mopsik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania foxy" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mi pomógł Nizoral.pół saszetki i wody.zrobić pianę i zostawić n a skórze
ok
> 5 minut i spłukać.ale plamki biale zostaną i giną jak się nakórek
> zregeneruje.

Jednorazowo wystarczy czy trzeba kilka razy? Rozumiem że chodzi o ten
szampon?

Mopsik

4. Data: 2004-05-21 14:14:55

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczysz jaki efekt. Widać. Najlepiej 3-4 dni po razie każdego dnia
Ania

Pytanie dość niewyraźne.
Plamy na plecach
Morfologia - wzór krwinek białych