Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !

1. Data: 2006-12-31 18:35:44

Temat: Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
w Święta koty rozbiły mi imbryk z kompletu Porcelany Włocławek, z serii
Sonata 6220 Betty (wzór dekoracji można obejrzeć tutaj:
http://porcelana.dgnet.pl/lib/lupa.php?file=../ofert
a/fas001B.gif
lub klikając na SONATA na stronie http://porcelana.dgnet.pl/?podz=0&id=14
Wiele elementów z tego kompletu jest dostępne w hipersklepach, ale akurat
imbryki - nie :(
Sam imbryk zakupiłem kiedyś we Włocławku (za zaliczeniem pocztowym) ale
teraz fabryka upadła i nie prowadzi ŻADNEJ sprzedaży (nawet sklep
fabryczny).
Także ten sklep z którego są zdjęcia nie ma ich "na stanie" tylko sprowadzał
na zamówienie.
Szukam i szukam ale na razie nic z tego... :(
Gdyby ktoś zobaczył w swoim sklepie lub wiedział, gdzie imbryki są na 100%
to proszę dać znać tutaj albo na moje GG: 429623.

Pomożecie ?

Piotrek