zakup płytek w sklepie internetowym

1. Data: 2006-12-30 19:16:21

Temat: zakup płytek w sklepie internetowym
Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Państwa kupował może płytki w sklepie internetowym?
Chodzi mi o www.eplytki.pl Wybrałam już pewien wzór i widziałam
"na żywo". W salonie są jednak dużo droższe i chciałabym kupić w
tym sklepie ... ale chciałabym i boje się :-). Czekam na opinie
dotyczące zakupów w (www. epłytki .pl). Wszystkim życzę
przyjemności
w budowaniu w Nowym Roku 2007.

2. Data: 2006-12-30 21:27:03

Temat: Re: [OT]zakup płytek w sklepie internetowym
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez internet płytek nie kupowałem ale kupowałem kilka razy normalnie, w
sklepie czy tam gdzieś w hurtowni.
To co widzisz na sklepie to jeszcze nic, poniewaz tojest jakby wzorcownia a
płytki dostajesz z magazynu. Może się zdarzyć, że mogą być z różnych dostaw.
I wszystko będzie w najlepszym porządku, bo przecież wzór ten i wszystko w I
gatunku a jednak mogą się różnić odcieniem. Niby paczka od paczki sie nie
różni a jednak kiedy facet skończy kłaść płytki z jednej paczki i sięgnie po
następną to może wyjść niespodzianka! Nie jest to regułą ale kilka razy
widziałem takie cuda.
Na temat "równości" płytek w I gatunku też mógłbym trochę napisać ale
najlepiej pogadaj z gościem co się tym zajmuje to Ci wszystko powie.

P.

3. Data: 2006-12-30 22:47:11

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po
> następną to może wyjść niespodzianka! Nie jest to regułą ale kilka razy

Każde pudełko ma oznaczoną partię produkcji. W porządnych sklepach z
płytkami bardzo zwracają uwagę na to, żeby klient dostał wszystko z jednej
partii.

4. Data: 2006-12-31 01:08:25

Temat: Re: zakup płytek w sklepie internetowym
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@w...pl> wrote in
s.com:

> Czy ktoś z Państwa kupował może płytki w sklepie internetowym?

To co inni pisza to calkowita prawda. Co wiecej I gat. w jednej firmie a
I gat. w innej to zupenie inna bajka :-) Nasz glazurnik jednej zjechal,
drugie pochwalil. Nie wiedzial ze jedne to jedna z Polskich wiodacych firm
(te zjechal) a drugie to wloska produkcja ;-) No ale.

A co do Twojego pytania, jesli potrzebujesz malo to nie ma znaczenia gdzie
kupisz. Niewiele ryzykujesz :-) Jesli wiecej to proponuje pogadac o
rabacie w tadycyjnym sklepie. Mialem taki problem w przypadku armatury,
niestety skelpu w ktorym Grohe bylo w bardzo dobrych cenach nikt tutaj nie
znal (www.dolazienki.pl). Ostatecznie po negocjacach dostalem ceny
niewiele gorsze w sklepie tradycyjnym. Wiec jesli planujesz wieksze zakupy
dogadaj sie w sklepie.

e-Shrek

5. Data: 2007-01-04 08:26:44

Od: Slawek <a...@i...you.want.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):
> [...]
> "na żywo". W salonie są jednak dużo droższe i chciałabym kupić w
> tym sklepie ... ale chciałabym i boje się :-). Czekam na opinie

Moi znajomi kupowali w tym sklepie płytki i są zadowoleni. Oczywiście,
nie kupowali w ciemno. Najpierw zobaczyli jak w normalnym sklepie
wygląda płytka, a potem porównali jej cenę w sklepie internetowym. Z
kosztami dostawy i tak wyszło taniej, więc zdecydowali się na zakup w
eplytki.pl
Ciekawe, że można też tam pobrać program do projektowania i
zaprojektować sobie łazienkę.

Sławek

Czujnik wilgoci?
bateria umywalkowa z wylewką
Którą lodówkę wybrać ?
Kupić bez pośredników - czy to możliwe?
sprzedam 4 opakowania płytek ściennych Izolda Beige