Imigranci

71. Data: 2018-10-23 13:30:33

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-22 o 12:00, Kviat pisze:

> Tak.
> Nie mam paranoi, że zdjęcia są fałszowane.

Tylko trochę inny z ciebie wierny od tych co to na fotce z wizerunkiem
kobiety widzą "matkę boską".

> Jak nie ma, jak są :)
> Ogarniasz, że ludzie w kosmos latają? Mamy satelity, sondy latające w
> kosmosie, także na inne planety...
> Czy to również kwestionujesz?

Nigdy nie kwestionuje niczego co do czego nie mam pewności. Ja się tylko
pod tym nie podpisuje. Rada na przyszłość - nie pytaj mądrych ludzi czy
"wierzą w Boga", zapytaj - czy odrzucają możliwość Jego istnienia, i już
po tej jednej odpowiedzi zorientujesz się czy faktycznie masz do
czynienia z mądrymi ludźmi.

> Już zdążyłem zauważyć, że nauka i fakty nie są dla ciebie.

W życiu kieruje się tylko faktami.

> Najprościej jak potrafię - nieuctwo i głupota, to nie jest "inne zdanie".
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

I znowu ten nadęty ton człowieka wiary. Kviat - lotnik-kosmonauta który
przed chwilą wrócił na ziemie i mi biednemu tłumaczy jaki kształt ma
Ziemia.

72. Data: 2018-10-23 13:32:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-22 o 12:17, Kviat pisze:

> Sobie?
> Myślałem, że on otrzymał polecenie od szefa...

Mógłbym i użyje twojego standardowego pytania - czego nie rozumiesz w
powyższym zdaniu?

> Chodziłeś do szkoły?
> Wiesz, że cięcie waty szklanej bez ubrania ochronnego jest szkodliwe?
> Twój "kolega boss" wie?
> Czy w to też nie wierzysz i uważasz, że cię oszukali?
> Jestem w stanie zrozumieć, że taki Azjata mieszkający całe życie w
> jurcie może nie mieć pojęcia o wacie szklanej... ale dorabianie do
> tego ideologii o honorze i poczuciu własnej wartości, bo szef mu kazał
> nałożyć ubranie ochronne, to kretynizm w postaci czystej.

Nie rozumiem pytania, całe życie staram się pogłębiać mądrość, i jakoś
tak się składa że nie potrzebowałem czy nie potrzebuję do tego jakichś
mentorów.

Wiem że nie jest to tak aż tak szkodliwe aby upadlać ludzi z tego powodu.

> Jedyne co mnie szokuje, to twoja głupota.
> Użyłem słowa "szokuje", bo w tym momencie pasuje najlepiej, ale nie do
> końca jest adekwatne.

Nie rozumiesz pojęcia wolności, sprawiedliwości,, co ty właściwie masz
do zaoferowania innym ludziom - kodeks nakazów i rozkazów, i jeszcze
(chyba) w przeświadczeniu że to tylko dla ich dobra?

> A nie przyszło ci do głowy, że po prostu koleś odmówił roboty przy
> wacie szklanej, bo nie chciał narażać swojego zdrowia za michę ryżu?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Widziałem takich ludzi, mentalność zupełnie inna niż Europejczyków, tak
że nie sądzę że on coś tam sobie na zimno kalkulował. I bez przesady z
tą "miską ryżu" - praca w ZEA dla wielu z tych biedaków to rodzaj mekki
zarobkowej.

73. Data: 2018-10-23 13:36:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-22 o 15:08, silvio balconetti pisze:

> Tam nie bylem i chyba nie bede. Sa filmiki goscia spod Warszawy z
> Wenezueli (jeszcze zyje!) i tam widac kompletna ruine i groze. Ma tam
> fajna dziewczyne, ale dlaczego tam siedza?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=0AOY09EY7F8
>
> Wodan akbar!

Ano szkoda, bo ja też nie byłem a słyszałem relacje osób prywatnych
które stoją w całkowitej sprzeczności z tym można usłyszeć albo zobaczyć
w temacie Kuba w np naszych mediach publicznych.

Wenezuela to także duża kontrowersja. Ale wiemy jedno - gdzie USA tracą
wpływy to zaraz kraj zostaje ogłaszany dyktatorskim.

74. Data: 2018-10-23 13:37:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-22 o 22:50, silvio balconetti pisze:

> W sprawie Wenezueli musze sie poprawic, bo obejrzalem ostatnie dwa
> filmy goscia od "Bez planu". Biednie jest tam, ale wzglednie czysto. A
> wiec inaczej niz w Afryce, gdzie smieci jest pelno i wszedzie, choc
> ludzie tez dbaja o stroje i higiene.
>
> Wodan akbar!

No i Wenezuelczycy w końcu swoje lepianki mogą stawiać na swoich
działkach. Nigeria też niby ropą stoi a emigracja dużo większa niż z
Wenezueli. Subtelna różnica - Nigeryjczycy jeszcze nie wywalili
amerykańskich koncernów to i piętna nie ma.

75. Data: 2018-10-23 13:39:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-22 o 18:31, XL pisze:

> To może cofnijmy się do ,,punktu widzenia" zaborców - jako jeszcze
> wcześniejszego :->

Cofać się dalej to jeszcze większy absurd. W sumie same reparacje to coś
raczej na zakończenie wojny, tym z zasady pieczętuje się warunki zawarte
w akt kapitulacyjnym.

> I zaraz potem, dzieki tym ,,gwarancjom", straciła Krym.
> Super!//pominę, że słusznie

Miałem na myśli coraz większe wpływy "zachodu" w tym kraju. Krym
faktycznie nigdy nie był ukraiński, tak więc mowy o utracie być nie może.

> Bez żądań też nam wychodziło bokiem.
> Stąd nie piszcz mi więcej o solidarności europejskiej, bo się zeźlę.

Chciałem tylko powiedzieć że stare powiedzenie  - Kto mieczem wojuje to
i od miecza może zginąć, zawiera dużo mądrości. Jesteśmy tym czym
jesteśmy, i w naszej sytuacji zgodą możemy więcej osiągnąć niż
pobrzękiwaniem szablą. Przykład - "dalekowzroczna polityka L.
Kaczyńskiego" odmówił Rosji budowy gazociągu przez Polską to ruski
szybko znalazł alternatywę a my zostaliśmy z ręką w nocniku i pozostaje
nam zgrzytanie zębami.

Nie, nie piszę tego aby Cię zeźlić, tak po prostu wyglądają fakty.

76. Data: 2018-10-23 14:06:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 13:30, Trybun pisze:

> Tylko trochę inny z ciebie wierny od tych co to na fotce z wizerunkiem
> kobiety widzą "matkę boską".

Bredzisz.
Nie ma fotki z matką boską.
A zdjęcia Ziemi z kosmosu są.

> Nigdy nie kwestionuje niczego co do czego nie mam pewności. Ja się tylko
> pod tym nie podpisuje.

Czyli nie masz pewności, czy są satelity i obiekty latające w kosmosie?
LOL :):)
Możesz sobie kupić teleskop i sam sprawdzić.
Masz telefon? Masz w nim mapę? Albo nawigację samochodową?
W GPS też nie wierzysz?

> Rada na przyszłość -

Rada na przyszłość - wiesz co możesz zrobić ze swoimi radami? I wiesz
gdzie ja mam rady od idioty, który nie wie jaki kształt ma Ziemia?
https://www.youtube.com/watch?v=f8vPpkw9qK8

> W życiu kieruje się tylko faktami.

LOL :)))) Jak ty coś pierdolniesz... :):):)
Czyli nie wierzysz, że na Ziemi żyje ponad 7 mld. ludzi, bo ze swojego
okna tyle nie naliczyłeś?

Wierzysz, że istnieją Hawaje? Albo Kartuzy? Byłeś kiedyś w Kartuzach?

Byli tacy co widzieli. Są zdjęcia.
Czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

77. Data: 2018-10-23 14:21:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 13:32, Trybun pisze:

> Mógłbym i użyje twojego standardowego pytania - czego nie rozumiesz w
> powyższym zdaniu?

"Odmowa wykonywania poleceń sobie wydawanych"

Tego nie rozumiem. Mam podkreślić wężykiem?
To jeszcze raz: sam sobie wydał polecenie, czy boss mu wydał polecenie?

> Nie rozumiem pytania, całe życie staram się pogłębiać mądrość,

Widzę właśnie... LOL :)

> i jakoś
> tak się składa że nie potrzebowałem czy nie potrzebuję do tego jakichś
> mentorów.
> Wiem że nie jest to tak aż tak szkodliwe aby upadlać ludzi z tego powodu.

Ze śmiechem jest tak, że niektóre głupoty do pewnego momentu są zabawne.
Potem stają się żenujące i przestają bawić.

> Nie rozumiesz pojęcia wolności, sprawiedliwości,,

Nieznajomość kształtu Ziemi, to nie jest wolność. To zwykła głupota.

> co ty właściwie masz
> do zaoferowania innym ludziom - kodeks nakazów i rozkazów, i jeszcze
> (chyba) w przeświadczeniu że to tylko dla ich dobra?

O czym ty bredzisz?
Jako szef chciałbym mieć zdrowego pracownika, a nie takiego, co przez
watę szklaną pluje krwią i więcej czasu spędza w szpitalu zamiast w pracy.

> [...]
> że nie sądzę że on coś tam sobie na zimno kalkulował. I bez przesady z
> tą "miską ryżu" - praca w ZEA dla wielu z tych biedaków to rodzaj mekki

Czyli jak biedak, to ma się cieszyć, że ktoś mu dał robotę za michę ryżu
przy wacie szklanej.
Jak ty coś pierdolniesz...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

78. Data: 2018-10-23 14:24:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 13:36, Trybun pisze:

> Ano szkoda, bo ja też nie byłem

W kosmosie też nie byłeś, ale w istnienie Kuby czy Haiti wierzysz...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

79. Data: 2018-10-23 15:40:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> Kaczyńskiego" odmówił Rosji budowy gazociągu przez Polską to ruski
> szybko znalazł alternatywę a my zostaliśmy z ręką w nocniku i pozostaje

Kupimy gaz od kogoś innego.

> Nie, nie piszę tego aby Cię zeźlić, tak po prostu wyglądają fakty

Fakty mają tyle stron, ile oglądających.
--
XL

80. Data: 2018-10-23 15:46:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bredzisz.
> Nie ma fotki z matką boską.
> A zdjęcia Ziemi z kosmosu są.

,,Zdjęcia Ziemi" nie są z zadnego ,,kosmosu" - ,,kosmos" sam sobie nie robi i
nie wysyła tobie swoich zdjęć. ,,Zdjęcia Ziemi", które oglądasz, ,,są" Z
APARATU tego, kto je robił (lub wcale nie robił, tylko w kompie
fabrykował). Mogą być tak samo prawdziwe, jak zdjęcia kosmitów z hitowych
filmowych opowieści.
Naiwniaku, ty umysłowa plastelino propagandy.
--
XL

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce
Pis wprowadza bat na kościół