Implanty zębów a przykry zapach z ust

1. Data: 2009-02-27 12:28:16

Temat: Implanty zębów a przykry zapach z ust
Od: lechu32 <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie do osób które mają już implant, czy zdarza się że przy
implancie jest nieprzyjemny zapach?
Czy to zależy od rodzaju implantu? przeczytałem na
http://implanty.magicdentalstudio.pl
że jest jakieś połączenie bakterioszczelne które eliminuje powstanie
zapalenia,
chciałbym dobrze wybrac, nawet jesli troche drozej zapłace, ale mam
nadzieje że raz na całe życie.
co o tym sądzicie, jakie macie doświadczenia?

2. Data: 2009-02-27 21:58:30

Temat: Re: Implanty zębów a przykry zapach z ust
Od: lechu32 <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 13:28, lechu32 <l...@g...com> wrote:
> [...]
> nadzieje że raz na całe życie.
> co o tym sądzicie, jakie macie doświadczenia?

http://www.australasiandentist.com.au/21/section.asp
x/33

3. Data: 2009-02-28 13:55:14

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieje że raz na całe życie.
> co o tym sądzicie, jakie macie doświadczenia?

prawda jest, ze nieprzyjamny zapach kolo implantu wynika z mikroszczeliny jaka
moze sie pojawic w systemach implantow z polaczeniem na "plasko" miedzy
czescia implant a nadbudowa implanta. Ale ta mikroprzestrzen nie zawsze sie
pojawi, bo wszystko zalezy czy sily zucia sa rozlozone na implnat w osi
dlugiej impalnta dlatego tez wazna jest lokalizajca implanta. Czyli cale
planowanie leczenia. Pomijam powiklanie w postaci np rozluznienia sruby
laczacej nadbudowke, czy tez ogolny brak higieny ustnej pacjenta
(perimplantitis jest zjawiskiem wystepujacym i dobrze opisanym). Warto wiec
jest zapytac sie dentysty jakie systemy implantow uzywa. Astra jest systemem
gdzie nie powstaje mikroszczelina i nie ma tego problemu (polaczenie
wewnetrzne, konikalne). Co wiecej ten system i brak owych bakterii pozwala na
utrzymanie poziomu kosci przy implancie (inne systemy np 3i maja zanik kosci
zawsze do pierwszego skretu w implancie, i zwykle przedatwiciele tych systemow
rzna glupa i wmawiaja, ze zawsze to sie dzieje)
http://www.astratech.com/Main.aspx/Item/199758/navt/
6/navl/45599/nava/45600

Mam doswiadczenie z 3i, i teraz z Astra- i powiem, ze raczej nie wroce juz do
3i min wlasnie ze wzgledu na te powyzsze powiklania (pimijam tez kliniczna
latwosc w pracy z implantami firmy Astra_ na pewno to samo polaczenie moga
miec inne systemy. Nie znam jakie sa w Europie. Poczytaj o Astra i popytaj juz
sam.
powodzenia.
i.

Jaki to rodzaj kurzajek
Jakie krople na bakteryjne zapalenie spojówek?
Różnice w czytaniu zdjęć rtg
Chorobliwa dyskryminacja dewiacji, czyli adopcja u gejów jako dążenie do normalności związku.
wymaz i co jeszcze ?