Importante

1. Data: 2000-10-03 08:22:45

Temat: Importante
Od: "Agga" <b...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi;

Jesli ktoś ma dostęp do badań, to potrzebuje narzędzie badawcze w postaci
ankiety dotyczącej tematu zwiazanego z narkotykami (uzaleznienia od
narkotyków, generalnie uzaleznienia, na temat narkotyków, może być również
alkohol) jednym słowem cokolwiek, co jest związane z używakami.

z góry dzięki

Aga

1. Data: 2000-10-03 18:22:07

Temat: Re: Importante
Od: m...@i...pl (Marynia) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-10-05 12:03:31

Od: "Agga" <b...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilekie dzięki. mam nadzieję, że znajdę to czego szukam.
Aga

Użytkownik Marynia <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000001c02d6b$a0bf0e00$ec02a0d4@ppp...

Kiedy kursy SILVY w Krakowie?
SITA
pozdrowinki
Odpowiedz Leszka Spaszewskiego na temat szkol psychoteraputycznych
Pomurzcie