Incarvillea sinensis

1. Data: 2003-07-21 17:25:28

Temat: Incarvillea sinensis
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawiązała nasiona i tak się zastanawiam, czy warto je zebrać.
Czy próbował ją ktoś rozmnażać?

Z pozdrowieniami, Maria

2. Data: 2003-07-21 18:48:17

Temat: Odp: Incarvillea sinensis
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfh7cb$762$...@n...news.tpi.pl...
> Zawiązała nasiona i tak się zastanawiam, czy warto je zebrać.
> Czy próbował ją ktoś rozmnażać?

Ja rozmnażałam przez siew Incarvillea delavayi. Wysiałam je wiosną, bardzo
ładnie wzeszły :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-07-22 22:14:58

Temat: Re: Incarvillea sinensis
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>Ja rozmnażałam przez siew Incarvillea delavayi. Wysiałam je wiosn?, bardzo
>ładnie wzeszły :-)

Zimuja Wam w gruncie, czy tez na zime wykopujecie? A moze traktujecie jako
jednoroczne?
I. sinensis to ponoc "zone 4" - zatem powinna zimowac. Nigdy tego nie
uprawialem, dlatego nie wiem.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2003-07-23 04:30:03

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bfkd2r$hud$4@atlantis.news.tpi.pl...

> Zimuja Wam w gruncie, czy tez na zime wykopujecie? A moze traktujecie jako
> jednoroczne?
> I. sinensis to ponoc "zone 4" - zatem powinna zimowac. Nigdy tego nie
> uprawialem, dlatego nie wiem.

I. delavayi zimowała u mnie wcześniej w gruncie. Wymarzła ostatniej
zimy. Natomiast I. sinensis mam pierwszy sezon, więc żadnych
doświadczeń w tej materii.

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2003-07-23 17:11:44

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bfkd2r$hud$...@a...news.tpi.pl...

> Zimuja Wam w gruncie, czy tez na zime wykopujecie? A moze traktujecie jako
> jednoroczne?

Moje zimują od kilku lat.Część padła po ubiegłorocznej suszy. Trzeba jednak,
na wszelki wypadek zbierać ich nasiona :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

Gorzkie ogórki
roza choruje