Indesit WT 102 EX

1. Data: 2004-03-13 09:13:04

Temat: Indesit WT 102 EX
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

PO tygodniu latania po sklepach jestem bliski zdecydowania się na te model.
Czy ktos z Was ma jakieś z nim doświadczenie, może polecić lub odradzić?
Znalazłem tą pralkę w Euro za 1599 zł.

Z góry dzięki za pomoc
Jakub

--
j...@p...onet.WYTNIJTO.pl

1. Data: 2004-03-15 05:59:39

Temat: Re: Indesit WT 102 EX
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
> [...]
model.
> Czy ktos z Was ma jakieś z nim doświadczenie, może polecić lub odradzić?

Czyżby nikt z was nie używał tego modelu ?

1. Data: 2004-03-15 14:13:04

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub pisze:

> Czyżby nikt z was nie używał tego modelu ?

Mam zle doswiadczenia z modelem w105tx (zepsula sie tuz po uplywie
rocznej gwarancji), jesli upierasz sie na ta firme szukaj modelu z jak
najdluzsza gwarancja.

1. Data: 2004-03-15 20:54:47

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
rmf.pl...

> Mam zle doswiadczenia z modelem w105tx (zepsula sie tuz po uplywie
> rocznej gwarancji), jesli upierasz sie na ta firme szukaj modelu z jak
> najdluzsza gwarancja.

Hmm... Właśnie kupilem model WT 102 EX. Ma 2 lata gwarancji. Wybirałem
między nim, a Whirpoolem 5088. Indesit wydawał mi się, po przeczytaniu wielu
opinii na grupie, lepszym wyborem. Pożyjemy - zobaczymy :)

Gdzie tanio ubezpieczyc mieszkanie od pozaru dla banku?
Przywieźli mi pralkę :)
jak posadzic
Czy ktos moze polecic glazurnika w W-wie?
panele Classen