Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(

1. Data: 2000-05-30 16:57:30

Temat: Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(
Od: "PeterPan" <A...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważajmy!
5/29/2000 3:47:15 PM
Firmy Symantec, Trend Micro oraz McAfee.com ostrzegły klientów przed
kolejnym niebezpiecznym wirusem. Jest on załącznikiem wiadomości e-mailowej
zatytułowanej Resume - Janet Simons. Według Trend Micro resume zaatakował
już około 20 tysięcy skrzynek pocztowych. McAfee twierdzi, że w piątek
zarażonych zostało 450 tysięcy "maszyn". Carey Nacheneberg, pracownik
Symantec AntiVirus Research Center, twierdzi, że zdolność rozprzestrzeniania
się wirusa jest duża - ocenił ją na 4 w 5-cio stopniowej skali Symanteca.
Po otwarciu załącznika zwanego "resume.doc", "resume1.doc" lub
"Explorer.doc", "bakcyl" wysyła się do wszystkich użytkowników znajdujących
się w książce adresowej klienta poczty elektronicznej - programu Microsoft
Outlook. Kiedy użytkownik zamknie załącznik, "resume" kasuje wszelkie pliki
znajdujące się we wszystkich napędach (usuwa nawet zawartość dysków
sieciowych, jeżeli te są zamapowane).

***********
Odpowiadajac na ten list, usun ANTYSPAM z adresu.

2. Data: 2000-05-30 22:44:23

Temat: Re: Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(
Od: Marcin Kowalski <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5/30/00, 5:57:30 PM, "PeterPan" <A...@y...pl> wrote
regarding Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(:

> Uwa?ajmy!
> 5/29/2000 3:47:15 PM
> Firmy Symantec, Trend Micro oraz McAfee.com ostrzeg?y klientów przed
> kolejnym niebezpiecznym wirusem. Jest on za??cznikiem wiadomo?ci
e-mailowej
> zatytu?owanej Resume - Janet Simons. Wed?ug Trend Micro resume
zaatakowa?
> ju? oko?o 20 tysi?cy skrzynek pocztowych. McAfee twierdzi, ?e w pi?tek

I tak dalej i tak dalej ....
Czy ktos wreszcie powstrzyma ten potok belkotu na temat "wirusow"
rozsylanych poczta ?

Marcin

3. Data: 2000-05-31 06:43:07

Temat: Odp: Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Kowalski <m...@s...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:2...@e...signoff.com.pl...

ciach

I tak dalej i tak dalej ....
Czy ktos wreszcie powstrzyma ten potok belkotu na temat "wirusow"
rozsylanych poczta ?

Raczej jest to pobozne zyczenie

--
Ze szkockim sknerstwem:)
pozdrawiam

Marcin

4. Data: 2000-05-31 06:58:25

Temat: Re: Odp: Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(
Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 May 2000, Apik wrote:

> [...]
>
> ciach
>
> I tak dalej i tak dalej ....
> Czy ktos wreszcie powstrzyma ten potok belkotu na temat "wirusow"

To praktycznie niemozliwe - choc kazdy moze SAM sie powstrzymac od
rozsylania takich informacji

Warto jednak zapisac sesie na "Nowinki" na stronie www.mks.com.pl
(rzecz jasna nie dotyczy to uzytkownikow un*xow i macintoshy, gdzie
wirrusy nie sa tak rozpowsechnione

--
Maciej Jakubowski
m...@b...krakow.pl http://krakwom.bci.krakow.pl/

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/

5. Data: 2000-05-31 07:16:37

Temat: Re: Re: Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostaje takie info juz kolejny raz i co zauwazylem...
Wirusy typu I LOVE YOU itd, itd wcale nie trafiaja ani do skrzynek prywatnych
ani do 10 skrzynek , ktore obsluguje teraz gdy jestem w pracy. Wirus ktorego
mialem paredziesiat postow wczesniej (opisywalem) - dzieki za pomoc....-
trafiaja zupelnie inna droga, np. przez obce dyskietki, plyty etc. I tego sie
najbardziej zaczynam bac.
Nie chcialbym otrzymywac takiej poczty, w ktorej znajdowal by sie wirus.
A przy okazji chcialbym dowiedziec sie w jaki sposob mozna wypisac sie z LOTTO.
Swego czasu zapisalem sie i otrzymuje wyniki losowan ToTolotka.
Dostaje info i w mailu pisze " w celu wypisania sie ..... wyslij mail na adres
...... w poilu Subject wpisz: uns.....

Wysylam wg instrukcji.... i co otrzymuje?
"TYLKO OPERATOR MOZE WYSYLAC ..... itd itp.
A poczta z lotto przychodza dalej :(

Pozdrawiam W.

6. Data: 2000-05-31 08:28:23

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie tego mozna sie dowiedziec?
http://www.lotto.pl/prenumerata.htm

Zalaczam oryginalny mail z lotto
-----------------
Date: Mon, 29 May 2000 21:15:34 +0200
From: m...@p...lotto.pl
To: m...@d...doskomp.lodz.pl
Subject: Prenumerata wynikow Lotto

* List: m...@d...doskomp.lodz.pl

29.05.2000
Multi Lotek
1,7,10,16,22,29,33,42,43,44,46,56,64,67,69,71,74,78,
79,80

Otrzymales ta informacje gdyz zapisales sie na liste
wynikow LOTTO.
W celu wypisania sie wyslij e-mail na adres:
m...@d...doskomp.lodz.pl i w polu subject wpisz:
unsubscribe.

---------------------

i tak robie . po wyslaniu otrzymuje to co wczwsniej napisalem.

W.

7. Data: 2000-05-31 08:59:52

Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Dostaje takie info juz kolejny raz i co zauwazylem...
> Wirusy typu I LOVE YOU itd, itd wcale nie trafiaja ani do skrzynek
prywatnych

trafiaja, trafiaja...

> [...]
pomoc....-
> trafiaja zupelnie inna droga, np. przez obce dyskietki, plyty etc. I

To latwiej sprawdzac

> Nie chcialbym otrzymywac takiej poczty, w ktorej znajdowal by sie
wirus.

Nie mas na to wplywu

> [...]
> Swego czasu zapisalem sie i otrzymuje wyniki losowan ToTolotka.
> Dostaje info i w mailu pisze " w celu wypisania sie ..... wyslij

Nie podales adresu ani listy ani serwera

8. Data: 2000-05-31 10:02:55

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kowalski wrote:

> Mam prosbe skonczcie juz te bzdury - ja rozumiem,ze telewizja i
> prasa,ale Wy (zwracam sie do uczestnikow grupy) uzywacie komputerow i
> internetu na codzien,wiec wypadaloby oczekiwac od was troche wyzszego
> poziomu swiadomosci .
>
> Zdegustowany
>
> Marcin.
>
> Ps. Jesli chcecie kontynuowac ten watek proponuje zmienic grupe,z
> mojej strony EOF przynajmniej na tej grupie .

O tutaj sie z Toba troche nie zgodzam. Grupa jest i chyba mozna nawijac o
wszystkim a nie tylko o problemach ON, wozkach inwalidzkich, PFRON, inwalidach
, ZUS itp.

Zyjemy chyba w tym samym Swiecie i nic nie stoi na przeszkodie zeby poruszac
tematy rozne... A jesli przeszkadza, po prostu nie czytaj.

Pozdrawiam-NeoN

9. Data: 2000-05-31 10:22:50

Od: Marcin Kowalski <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5/31/00, 8:16:37 AM, NeoN <r...@c...pl> wrote regarding Re: Re:
Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(:

> Wirusy typu I LOVE YOU itd, itd wcale nie trafiaja ani do skrzynek
prywatnych

"I LOVE YOU" NIE JEST zadnym wirusem - w kazdym razie w takim samym
stopniu jak
wirusem mozmna by nazwac list zawierajacy step by step instrukcje
formatowania dysku rozsylana zwykla poczta.Czy uzytkownika ktory po
dostaniu takiego listu wykonal by to wszystko to co tam opisano mozna
nazwac "ofiara wirusa" czy raczej wypadaloby ofiara wlasnej niewiedzy
?

> A przy okazji chcialbym dowiedziec sie w jaki sposob mozna wypisac sie
z LOTTO.
> Swego czasu zapisalem sie i otrzymuje wyniki losowan ToTolotka.

No wlasnie uzytkownik jest zazwyczaj duzo gorszym zasgrozeniem dla
systemu niz jakiekolwiek wirusy i te prawdziwe i te prasowe -
zwlaszcza dla "systemow" WIN95/98

10. Data: 2000-05-31 21:34:52

Od: Marcin Kowalski <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5/31/00, 11:02:55 AM, NeoN <r...@c...pl> wrote regarding Re:
> [...]

Ciete

> [...]
nawijac o
> wszystkim a nie tylko o problemach ON, wozkach inwalidzkich, PFRON,

Masz racje - wolnosc slowa oznacza przedewszystkim wolnosc gadania
glupot .

> Zyjemy chyba w tym samym Swiecie <ciete>

A tutaj powaznie sie zastanawiam - is to sophisticated to me .

Marcin

WindowsEyes..pilnie poszukuje
Re: internet dla niepełonosprawnych
internet dla niepełonosprawnych