Re: Re: Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(

From: Marcin Kowalski <m...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Re: Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(
Date: Wed, 31 May 2000 10:22:50 GMT

On 5/31/00, 8:16:37 AM, NeoN <r...@c...pl> wrote regarding Re: Re:
Informacja dotyczaca nowego wirusa :-(:

> Wirusy typu I LOVE YOU itd, itd wcale nie trafiaja ani do skrzynek
prywatnych

"I LOVE YOU" NIE JEST zadnym wirusem - w kazdym razie w takim samym
stopniu jak
wirusem mozmna by nazwac list zawierajacy step by step instrukcje
formatowania dysku rozsylana zwykla poczta.Czy uzytkownika ktory po
dostaniu takiego listu wykonal by to wszystko to co tam opisano mozna
nazwac "ofiara wirusa" czy raczej wypadaloby ofiara wlasnej niewiedzy
?

> A przy okazji chcialbym dowiedziec sie w jaki sposob mozna wypisac sie
z LOTTO.
> Swego czasu zapisalem sie i otrzymuje wyniki losowan ToTolotka.

No wlasnie uzytkownik jest zazwyczaj duzo gorszym zasgrozeniem dla
systemu niz jakiekolwiek wirusy i te prawdziwe i te prasowe -
zwlaszcza dla "systemow" WIN95/98

Mam prosbe skonczcie juz te bzdury - ja rozumiem,ze telewizja i
prasa,ale Wy (zwracam sie do uczestnikow grupy) uzywacie komputerow i
internetu na codzien,wiec wypadaloby oczekiwac od was troche wyzszego
poziomu swiadomosci .

Zdegustowany

Marcin.

Ps. Jesli chcecie kontynuowac ten watek proponuje zmienic grupe,z
mojej strony EOF przynajmniej na tej grupie .