projekt aaaaa

1. Data: 2000-05-30 22:26:28

Temat: projekt aaaaa
Od: Ziomek Polak <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć

Proszę o pomoc.

Szukam osób pragnących wspólnymi siłami uruchomić projekt (adres poniżej). Wymaga to
niewielkiego
zaangażowania ale za to od wielu, wielu osób. Każdy jest w stanie coś wnieść na miarę
swoich
możliwości.  Mam nadzieję, że utrafiłem w Państwa oczekiwania i zachowałem stosowny
szacunek.

Kieruję ten projekt właśnie do Państwa jako pierwszych, gdyż pierwsze kilkaset osób
może zająć
najkorzystniejsze pozycje.

Projekt jest tak skonstruowany, że w niedalekiej przyszłości może stać się źródłem
dochodu dla
wszystkich współpracujących a jednocześnie rozwiązać kilka innych problemów przy
okazji.

Jest wiele różnorodnej pracy, począwszy od wszystkich Państwa uwag względem tego co
juz zostało
zrobione, poprzez przygotowanie projektu tak aby był "łatwo przyswajalny" dla
następnych i wiele innych
prac, których nie jestem w stanie nazwać (chociażby ze względów czasowych). Jedną z
cech projektu
jest jego prostota budowy i rozbudowy. Mam nadzieję że mimo skomplikowanego opisu i
kilku przykładów
będzie on zrozumiały.

Uprzejmie proszę zapoznać się z projektem, TAKIM JAKIM JEST na dzień dzisiejszy ze
wszystkimi błędami i
niewłaściwymi rozwiązaniami i powiadomić mnie o możliwości jakiejkolwiek współpracy.

Ważne są m.in pierwsze wrażenia przy zapoznawaniu się z projektem, gdyż uwagi stąd
wynikające
pozwolą na lepsze przygotowanie wejścia do projektu dla następnych.

adres. www.aaaaa.pl

proszę o wszelkie uwagi.

pozdrawiam

Ziomek

P.S. Wiadomość o projekcie wysłałem do 22 osób, których adresy znalazłem na serwerze
IDN : na razie
brak współpracy. Stąd jestem nadal sam z projektem.
Uważam że projektu na razie nie należy rozgłaszać gdzie się da, lecz raczej dobrze go
przygotować do
startu.

Nie wydaje mi się, że to przedsięwziecie jest nie realne. Jestem przekonany, że
właśnie Internet daje
nam taką możliwość i to właśnie teraz kiedy wszyscy w niego inwestują.