Zrozumialem, przepraszam.

1. Data: 2000-05-31 22:12:26

Temat: Zrozumialem, przepraszam.
Od: "PeterPan" <A...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ponownie.

Wysylajac na grupe ogloszenie o nowym wirusie chcialem Was przestrzec
abyscie wiedzieli czego mozna sie spodziewac czyli po prostu jako
przestroge. Niestety kolejny raz okazalo sie ze "chybilem" i "podpadlem" sie
(wczesniej bywalo tak gdy przesylalem ogloszenia o pracy m.in. dla ON ktorej
podobno tak brakuje).
Przepraszam wszystkich ktorych narazilem na niepotrzebne nerwy i dodatkowe
impulsy. Postaram sie wiecej nie powtarzac takich bledow.

Pozdrawiam
P.

2. Data: 2000-06-01 00:15:06

Temat: Re: Zrozumialem, przepraszam.
Od: Marcin Kowalski <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam wszystkich ktorych narazilem na niepotrzebne nerwy i
dodatkowe
> impulsy. Postaram sie wiecej nie powtarzac takich bledow.

Jesli o mnie chodzi to nie gniewam sie i nie denerwuje .
Nie naraziles mnie takze na dodatkowe impuksy .
Sam uzywasz w adresie przedrostka "antyspam" piszac na news`y,wiec
chyba rozumiesz o co nam chodzi .
A co do informacji to ja,a sadze,ze wiekszosc tu obecnych pozada jej
jak kania ddzdzu,wazne jednak by byla to informacja rzetelna,a ta o
"wirusach" rozsylanych poczta taka nie byla.
Moja troche ostra reakcja nie byla personalnie skierowana przeciw
Tobie,po prostu jestem zdegustowany juz masa belkotu wylewajacego sie
z masmediow,na temat internetu i po prostu oberwalo Ci sie troche za
tych wszystkich "ekspertow" i dziennikarzy .
Przepraszam :))) .
I ze swej strony rowniez prosze o wybaczenie :) .

Marcin

3. Data: 2000-06-01 06:19:08

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja wcale sie nie gniewam :))