Informacje po angielsku

1. Data: 2003-07-17 14:46:10

Temat: Informacje po angielsku
Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani! Pomóżcie!!!

Gościłem ostatnio Amerykankę z Południowej Karoliny, studiującą pedagogikę
specjalną w USA. Była bardzo zainteresowana sytuacją niepełnosprawnych w
Polsce i w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem procesu ich edukacji oraz
problemów życia codziennego.
W PFRON-ie nie mają nic, w "Integracji" też [poza przewodnikiem "Warsaw
Accessible"], jedynie w Biurze Pełnomocnika Rządu d/s Osób Niepełnosprawnych
udzielono mi naprawdę życzliwej pomocy i udostępniono potrzebne materiały.
Jednak to wciąż zbyt mało jak na osiągnięcia wielkiego kraju!

Mam do Was ogromną prośbę:

1) może znacie instytucje, organizacje, fundacje itp., które mają w swoim
posiadaniu takie materiały?

2) może znacie strony www poświęcone osobom niepełnosprawnym, a mające choćby
krótki briefing po angielsku?

3) może wiecie, gdzie zdobyć elementy (plakaty, ulotki, inne materiały
graficzne) kampanii społecznych:
-"Niepełnosprawni - normalna sprawa"
-"Płytka wyobraźnia"
-"Czy naprawdę jesteśmy inni?"
-"2003 - Rok Osób Niepełnosprawnych"

Będę niezmiernie zobowiązany za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

p...@g...pl

2. Data: 2003-07-17 21:57:08

Temat: Re: Informacje po angielsku
Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -"Czy naprawdę jesteśmy inni?"
> -"2003 - Rok Osób Niepełnosprawnych"
>
> Będę niezmiernie zobowiązany za wszelką pomoc.

Napisz dokładnie o co chodzi a tymi elementami graficznymi.
Wracam dopiero w poniedziałek, może coś znaję.
Pozdrawiam-
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Zapraszam na:
http://www.idn.org.pl/users/mariat/

3. Data: 2003-08-18 12:52:51

Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniuś <F...@p...onet.pl> napisał(a):

> Napisz dokładnie o co chodzi a tymi elementami graficznymi.
> Wracam dopiero w poniedziałek, może coś znaję.
> Pozdrawiam-
> Maria T.

Dzięki za dobre chęci; myślałem o tym, że wyślę tam jakąś "drobnicę" -
ulotki, grafiki [ogólno dostępne], z krótkim tłumaczeniem tekstów oraz sensu
całej akcji. Chyba da się uzyskać to w "Integracji".
Informacji po angielsku prawie nie ma, może pod koniec roku, jako
podsumowanie EYPD-2003....
Namotałem sprawę na różnych poziomach różnych instytucji w kraju, i niewiele
z tego wyszło... Ale sporo adresów jednak zdobyłem.

Przepraszam za długie milczenie, ale byłem pozbawiony dostępu do net'u.

Pozdrawiam

ponury63

Skuter
O.N.- to tylko ci na wózkach?-długie
Ulga w TPSA dla ON
o dystrofii znalezione
Program dla niepełnosprawnych z niedowładem kończyn