Informatyka zaocznie w warszawie

1. Data: 2005-08-29 20:32:12

Temat: Informatyka zaocznie w warszawie
Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką możecie polecić placówke oświatową ;-) do której łątwo się dotać na
informe zaocznie bo nieługo kończe studium i trzeba dalej coś kontynuować.

2. Data: 2005-08-30 14:35:13

Temat: Re: Informatyka zaocznie w warszawie
Od: "Sebastian 'Sebecco' Grabowski" <m...@j...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

Mirek chciał powiedzieć JA, JA, JA TO POWIEDZIAŁEM/AM... jednak
zaprezentował/a taki potok słów:

> Jaką możecie polecić placówke oświatową ;-) do której łątwo się dotać
> na informe zaocznie bo nieługo kończe studium i trzeba dalej coś
> kontynuować.

a jak ktoś może to proszę o polecenie czegoś dla nauczycieli
(podyplomówka) w Wa-wie :)

thx
--
,.--. [Sebastian Grabowski " Sebecco" GG:5064727]
/o`,- ). -------- http://printing.w.interia.pl --------

3. Data: 2005-08-31 21:30:03

Od: "WSzymek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak ktoś może to proszę o polecenie czegoś dla nauczycieli
> (podyplomówka) w Wa-wie :)

www.kiss.pl
w W-wie też sa zajęcia
WSzymek