Praca licencjacka

1. Data: 2005-08-29 20:06:29

Temat: Praca licencjacka
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,mam pytanie może i głupi może i nie na miejscu.
Pisze prace licencjacką na temat:charakterystyka sponsoringu sportowego.
Mam już mniej więcej rozkład tej pracy ale do pewności tego co mam to mi
daleko,byłbym wdzięczny gdyby ktoś napisał jak onwidzi rozkład tej
pracy,przde wszystkim trzy najważniejsze rozdziały........
Z góry dzięki..........