[praca] dla anglisty w zespole szkól nr 68 w Warszawie

1. Data: 2005-08-25 18:46:30

Temat: [praca] dla anglisty w zespole szkól nr 68 w Warszawie
Od: Marcin Stanowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zespół Szkół nr 68 w Warszawie, ul. Hoża 11/ 15
poszukuje nauczyciela języka angielskiego.

około 23 godzin tygodniowo

Zapraszam!

tel.: (22) 628-50-18

http://www.zs68.swiatedukacji.pl/strona.php?1001

--
Marcin Stanowski
nauczyciel ZS 68

2. Data: 2005-08-25 18:51:50

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 25-08-05 Marcin Stanowski <a...@o...pl> scripsit:

> Zespół Szkół nr 68 w Warszawie, ul. Hoża 11/ 15
> poszukuje nauczyciela języka angielskiego.

To niech szuka na pl.praca.oferowana, a nie spamuje.

--
Jacek Skowroński

3. Data: 2005-08-25 19:05:12

Od: Marcin Stanowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Skowroński napisał(a):
> Die 25-08-05 Marcin Stanowski <a...@o...pl> scripsit:

> To niech szuka na pl.praca.oferowana, a nie spamuje.

Dziękuję za zwrócenie uwagi. Ośmielam się jednak polemizować.
Niektórzy użytkownicy usentu w tym szczególnie piszący na
pl.soc.edukacja mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą pracy.

Pracuję we wspomnianej szkole i z radością polecę ją nauczycielom anglistom.

Najwłaściwsza grupa: pl.soc.edukacja.praca.oferowana nie istnieje :-(

Pozdrawiam

Marcin Stanowski

4. Data: 2005-08-25 19:21:24

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Niektórzy użytkownicy usentu w tym szczególnie piszący na
> pl.soc.edukacja mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą pracy.

Jak będą zainteresowani pracą, to zajrzą na pl.praca.oferowana.

Tu jest opis grupy: http://www.killfile.pl/opisy/pl.soc.edukacja.txt - czy
jest w nim coś o ogłoszeniach pracy? Do przeczytania też FAQ:
http://www.nowemiasteczko.org/faq/pyt2.html - szczególnie akapit "Tematy
zabronione".

--
Jacek Skowroński

5. Data: 2005-08-25 19:32:38

Od: Marcin Stanowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Skowroński napisał(a):
> [...]
>
> Tu jest opis grupy: http://www.killfile.pl/opisy/pl.soc.edukacja.txt - czy
> jest w nim coś o ogłoszeniach pracy? Do przeczytania też FAQ:

Hmm... 1
Można by podciągnąć pod: Warunki ekonomiczne i socjalne nauczycieli.
Hmm... 2
Ogłoszenie nie było komercyjne - nie uzyskałem przychodu.
Hmm ... 3
Nigdzie przepisy nie wspominają o zakazie przepływu informacji na temat
możliwości zatrudnienia.

A tak na marginesie: fajnie się o tym rozmawia jak nie ma o czym. Lista
jest prawie martwa przed wrześniem.

Pozdrawiam
Marcin

6. Data: 2005-08-25 19:38:18

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 25-08-05 Marcin Stanowski <a...@o...pl> scripsit:

> Hmm... 1
> Można by podciągnąć pod: Warunki ekonomiczne i socjalne nauczycieli.

Nie można, bo to nie jest zaproszenie do dyskusji, tylko spam.

> Hmm... 2
> Ogłoszenie nie było komercyjne - nie uzyskałem przychodu.

Nieważne, i tak to jest spam.

> Hmm ... 3
> Nigdzie przepisy nie wspominają o zakazie przepływu informacji na temat
> możliwości zatrudnienia.

Dyskusja na ten temat - tak, ale spam nie. Cytuję, skoro nie znalazłeś sam:
"Zabronione jest [...] jakikolwiek spam".

> A tak na marginesie: fajnie się o tym rozmawia jak nie ma o czym. Lista
> jest prawie martwa przed wrześniem.

Ze spamerami się nie rozmawia, więc z mojej strony EOT.

--
Jacek Skowroński

7. Data: 2005-08-25 19:40:57

Od: Marcin Stanowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Skowroński napisał(a):
> [...]
> "Zabronione jest [...] jakikolwiek spam".

> Ze spamerami się nie rozmawia, więc z mojej strony EOT.

urocze, doprawdy urocze

Pozdrawiam i odsyłam do czytelni
definicja spamu:
http://nospam-pl.net/standard.php

Marcin
papa

8. Data: 2005-08-25 20:52:58

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Stanowski" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zespół Szkół nr 68 w Warszawie, ul. Hoża 11/ 15
> poszukuje nauczyciela języka angielskiego.
>
> około 23 godzin tygodniowo

Tuż przed rozpoczęciem roku? Ktos tu mocno zaspał.
Spróbuj popytać po szkołach, które kształcą takich
anglistów (także licencjaty). Może podadzą namiar na kogoś
niezagospodarowanego.
Pozdrawiam
SZ

9. Data: 2005-08-25 21:27:17

Od: Marcin Stanowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Żaboklicki napisał(a):
> [...]
> Spróbuj popytać po szkołach, które kształcą takich
> anglistów (także licencjaty). Może podadzą namiar na kogoś

Dzięki,

Rekrutacja była przeprowadzona już na przełomie czerwca i lipca ale
anglista, który został wybrany przed chwilą zrezygnował (troche nie
fair), a teraz dyrekcja szuka nowych kandydatów.

Pomyślałem, że pomogę znaleźć ludzi zainteresowanych pracą.
Nie wiedziałem, że narażę się na oskarżenia o spamerstwo z strony pana
Jacka :-)

Dzięki za radę
Pozdrawiam
Marcin

10. Data: 2005-08-26 07:51:59

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rekrutacja była przeprowadzona już na przełomie czerwca i lipca ale
> anglista, który został wybrany przed chwilą zrezygnował (troche nie fair),
> a teraz dyrekcja szuka nowych kandydatów.

Widocznie obstawiał wiele miejsc i wybrał inny numer szkoły.
Językowcy podobno tak często robią.
Warto by się zastanowić, czy nie można się jakoś zabezpieczać
przed takimi sytuacjami. Może odpowiednie sformułowanie umowy
o pracę?

> Nie wiedziałem, że narażę się na oskarżenia o spamerstwo z strony pana
> Jacka :-)

Dyskutujemy nad problemem niesłownych anglistów.
Jeśli ta grupa ma się rozwijać i w przyszłości awansować do
pl.nauczyciele, to powinny tu być dyskutowane wszystkie problemy
nauczycieli i każdy potrzebujący pomocy nauczyciel powinien
ją tu znaleźć.

Pozdrawiam
SZ

kwalifikacje pedagogiczne