kurs

1. Data: 2005-08-30 19:21:33

Temat: kurs
Od: Ela <e...@s...muj.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć mam pytanie czy można w Lublinie zrobić kurs nauczania religii w
szkole ponadgimnazjalnej? a może studia podyplomowe?

2. Data: 2005-08-30 19:38:44

Temat: Re: kurs
Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 30-08-05 Ela <e...@s...muj.vp.pl> scripsit:

> cześć mam pytanie czy można w Lublinie zrobić kurs nauczania religii w
> szkole ponadgimnazjalnej? a może studia podyplomowe?

Kwalifikacji do nauczania religii w szkole nie można uzyskać ani za pomocą
kursu, ani studiów podyplomowych. Żeby uczyć w szkole podstawowej, gimnazjum lub
zasadniczej szkole zawodowej trzeba mieć licencjat z teologii, a w szkołach
średnich tytuł magistra. Poza tym mogą uczyć tylko takie osoby, które otrzymają
od miejscowego biskupa skierowanie do nauczania religii (tzw. misję kanoniczną).

--
Jacek Skowroński

3. Data: 2005-08-30 19:41:46

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 30-08-05 Ela <e...@s...muj.vp.pl> scripsit:

> cześć mam pytanie czy można w Lublinie zrobić kurs nauczania religii w
> szkole ponadgimnazjalnej? a może studia podyplomowe?

Kwalifikacji do nauczania religii w szkole nie można uzyskać za pomocą kursu,
studiów podyplomowych chyba też nie ma. Żeby uczyć w szkole podstawowej,

Informatyka zaocznie w warszawie
Praca licencjacka
Dobra szkoła Informatyczna
czwarta klasa szkoły podstawowej...?