Instynkty

741. Data: 2015-10-31 17:43:29

Temat: Re: Instynkty
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

news:n12pr5$89a$2@news.icm.edu.pl...

> G... mnie to obchodzi, co sobie myślisz.

Ach gdzież te Twoje nienaganne maniery? Złapana za rękę drzesz się, że to
nie Twoja ręka. Przecież Cię znam. Tylko po co od razu tak wulgarnie?

--

Chiron

742. Data: 2015-10-31 19:05:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 17:21:06 +0100, FEniks napisał(a):

> Żadnego z powyższych znaczeń nie spełnia żadna moja wizyta. Więc
> wykazałam, że nie wiesz i już.

> W powyższym.
> EOT

Czyli nie podasz namiarów. Dziwne.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

743. Data: 2015-10-31 19:07:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 17:43:29 +0100, Chiron napisał(a):

> Ach gdzież te Twoje nienaganne maniery? Złapana za rękę drzesz się, że to
> nie Twoja ręka. Przecież Cię znam. Tylko po co od razu tak wulgarnie?

Klasa. Taka.

744. Data: 2015-10-31 19:09:38

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Klasa. Taka.

Ano. Nic tak nie gorszy, jak prawda.

--

Chiron

745. Data: 2015-10-31 19:11:42

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie podasz namiarów. Dziwne.

Przecież mnie też nie podała. Wcale nie dziwne. Raczej- jak dla Ewy-
normalne

--

Chiron

746. Data: 2015-10-31 20:12:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klasa. Taka.

Taka co nie napisze "sp...aj".

747. Data: 2015-10-31 20:13:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 19:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Przecież mnie też nie podała. Wcale nie dziwne. Raczej- jak dla Ewy-
> normalne

Bym też nie podała.
Chwila chwały a potem wstyd na długi czas.

cięcie gięcie

748. Data: 2015-10-31 20:37:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-31 o 20:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-31 19:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Bym też nie podała.
> Chwila chwały a potem wstyd na długi czas.

A i za wywiad nic nie zapłacą.

Ewa

749. Data: 2015-10-31 21:10:14

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Taka co nie napisze "sp...aj".

Założysz się?

--

Chiron

750. Data: 2015-10-31 21:12:29

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-10-31 19:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Bym też nie podała.
> Chwila chwały a potem wstyd na długi czas.

Nawet jak na Ciebie- zbyt abstrakcyjne. Z jednej strony może Ci się chwalić
taka obrona koleżanki. Z drugiej- możesz ją jeszcze bardziej pogrążyć

--

Chiron

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości