Instynkty

691. Data: 2015-10-30 07:20:03

Temat: Re: Instynkty
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:13mistb5qi04o.a6mwc4da6gue.dlg@40tude.net...

> A słowa Fra o dyskryminacji przy wyborach mogłyby równie dobrze dotyczyć
> szkolnictwa na ten przykład: niby dlaczego jedne dzieci mają dostęp tylko
> do oferowanego przez państwo minimum, a inne mogą mieć szereg dodatkowych
> zajęć, rozszerzających horyzonty i zwiększajĄcych szanse? - no czysta
> dyskryminacja, więc trzeba zabrać jednym i dodać drugim, niech ich dzieci
> mają po równo!
> 33-]

Tyle, że świat na dyskryminacji jest ustanowiony. Kobieta w ciąży
dyskryminuje mnie- podchodząc bez kolejki. Kobieta dyskryminuje mnie,
wchodząc pierwsza przez drzwi, etc. To przeceież dyskryminacja mężczyzn. No
ale jak ona zaniknie- a przecież feminazistki z nią walczą- cywilizacja, i
tak chwiejąca się w posadach- rozleci się

--

Chiron

692. Data: 2015-10-30 09:35:59

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 01:01:57 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> zajęć, rozszerzających horyzonty i zwiększajĄcych szanse? - no czysta
> dyskryminacja, więc trzeba zabrać jednym i dodać drugim, niech ich dzieci

Dyskryminacją moim zdaniem byłoby całkowite zlikwidowanie szkolnictwa
państwowego. O ile dobrze zrozumiałam, to Chiron byłby jak najbardziej za
tego typu rozwiązaniem. Nie wiem, jak Ty. Dla mnie to "paranoiczne" (sorry,
może złe słowo, inne w tej chwili nie przychodzi mi do głowy, jeszcze nie
spałam ani minuty, dopiero się kładę) rozwiązanie prowadzące wprost do
totalnego analfabetyzmu w narodzie. O dyskryminacji nie wspomnę nawet.
Wzmianki dot. prywatnej służby zdrowia jako jedynej, która powinna być
dostępna, nawet nie zamierzam teraz komentować. Jak się prześpię, to może
wieczorem parę zdań naskrobię gdzieś tutaj do Chirona, ale nie gwarantuję,
że będą miłe... :)
Najłatwiej fantazjować i wygłaszać przeróżne teorie, jak się jest zdrowym,
bogatym i sytym...

--
M.

693. Data: 2015-10-30 12:26:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 07:16:54 +0100, Chiron napisał(a):

> Inna rzecz- to ciekawostka: demokracja jest pokazywana jako "dobro
> nadrzędne". Dlaczego zaś to taki cymes- jakoś nikt nie tłumaczy. Tymczasem
> demokracja to tylko narzędzie- i to złe narzędzie sprawowania władzy. Złe-
> dla społeczeństwa. Dobre- dla rządzących.

Dla mnie to, co mamy teraz dzięku Unii to ustrój totalitarny - na poziomie
kontynentu. Nic innego.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

694. Data: 2015-10-30 12:27:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 07:20:03 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> ale jak ona zaniknie- a przecież feminazistki z nią walczą- cywilizacja, i
> tak chwiejąca się w posadach- rozleci się

Nie zaniknie - muzułmanie się będą rozmnażać w UE.

695. Data: 2015-10-30 13:06:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2015 o 00:03, Chiron pisze:
> Jeśli w ogóle musi być głosowanie- to niech każdy po równo zapłaci. Tak,
> jak w USA- przecież jeszcze całkiem niedawno. Człowiek, który (np dziś)-
> miałby zapłacić za udział w głosowaniu np 50zł- postaraj się wczuć w
> jego mentalność: gdy jest bogaty czy gdy jest biedny. Czym się będzie
> prawdopodobnie kierował. A teraz- postaraj się "wejść w skórę"
> człowieka- szczególnie biedaka, który idzie głosować- i jeszcze go na to
> głosowanie zapraszają- za darmo! I obiecują mu gruszki na wierzbie.

T niesprawiedliwa dyskryminacja biednych. Powinno być odwrotnie - za
udział w wyborach powinno dostawać się 50 zł, wtedy byłaby wyższa
frekwencja.

696. Data: 2015-10-30 13:11:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 13:06:00 +0100, zdumiony napisał(a):

> T niesprawiedliwa dyskryminacja biednych. Powinno być odwrotnie - za
> udział w wyborach powinno dostawać się 50 zł, wtedy byłaby wyższa
> frekwencja.

A świadomość?
No i - niby komu na tym ma zależeć? Z choinki się urwałeś?

697. Data: 2015-10-30 13:13:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 13:06:00 +0100, zdumiony napisał(a):

> Powinno być odwrotnie - za
> udział w wyborach powinno dostawać się 50 zł,

No i - Z CZYJEJ kieszeni?
JA mam płacić niekumatemu menelowi za to, żeby zagłosował? - ta niech nie
głosuje.

698. Data: 2015-10-30 13:21:39

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2015 o 13:13, Ikselka pisze:

> No i - Z CZYJEJ kieszeni?

Zabawne, że zastanawiasz się nad 50 zł płacone dla kogoś kto spełnia
obowiązek obywatelski, a jednocześnie nie przeszkadza Ci nie 50 a 500 zł
miesięcznie na każde dziecko z kieszeni innych?

> JA mam płacić niekumatemu menelowi za to, żeby zagłosował? - ta niech nie
> głosuje.

Obecnie problemem jest zbyt małą frekwencja. Ostatnio było referendum, w
którym ja głosowałem za JOW a prawie nikt nie głosował; gdyby dawano 50
zł, na referendum był aby duża frekwencja.
Poza tym uważam że prawo głosowania powinno przysługiwać dopiero od 30
roku życia aby nie głosowali niedojrzali, a poza tym głosowanie powinno
być nie w niedzielę, ale w dniu pracy w godzinach pracy, aby zwiększyć
siłę głosu emerytów, rencistów i bezrobotnych ;-)

699. Data: 2015-10-30 13:43:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 13:21:39 +0100, zdumiony napisał(a):

> Zabawne, że zastanawiasz się nad 50 zł płacone dla kogoś kto spełnia
> obowiązek obywatelski,

...obowiązek kupowania za nie wódy z państwowego monopolu 3-|

> a jednocześnie nie przeszkadza Ci nie 50 a 500 zł
> miesięcznie na każde dziecko z kieszeni innych?

Z mojej, z mojej.
Tak, nie przeszkadza. Dziecko to co innego niż wóda. Z wódy emerytury nie
będzie. No, chyba że tylko dla tych, co trzymają łapę na akcyzie :->

> Obecnie problemem jest zbyt małą frekwencja. Ostatnio było referendum, w
> którym ja głosowałem za JOW a prawie nikt nie głosował;

I słusznie. Ludzie wiedzą, co jest szkodliwe.

> gdyby dawano 50
> zł, na referendum był aby duża frekwencja.

No i zagłosowaliby przeciw JOW. Przecież głosowac poszli ewidentnie tylko
ci, co byli za - reszta wiedziała, że i tak JOWy nie przejdą, to po co iść
3-]

> Poza tym uważam że prawo głosowania powinno przysługiwać dopiero od 30
> roku życia aby nie głosowali niedojrzali,

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!
Mamy BARDZO dojrzałych młodych ludzi - zgodnie zagłosowali na PiS.

700. Data: 2015-10-30 13:58:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2015 o 13:43, Ikselka pisze:
> [...]

Ten "menel" to tez obywatel i ma prawo głosować.

To co piszesz, nie ma nic wspólnego z logiką!
Te 50 zł nie byłoby zabierane jednej grupie i dawane drugiej, ponieważ
Ty także dostawała byś te 50 zł gdybyś głosowała.
Poza tym to mała suma rzadko dawana. Porównywalna z tą ilością
pieniędzy, które mają partie z budżetu, co Ci nie przeszkadza?
I płaci się nie za wódkę a za obowiązek obywatelski.
Tymczasem 500 zł na dziecko - kolosalne sumy, które zabiera się jednym i
daje drugim. Alkoholik z dziesiątką będzie dostawał blisko 5000 zł
miesiąc w miesiąc, które będzie wydawał na alkohol i panienki. 50 raz na
kilka lat a 5000 miesięcznie - widzisz różnicę??

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem
Oprawcy dzieci?