Intymny problem

1. Data: 2003-02-03 15:40:38

Temat: Intymny problem
Od: "Zet" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam problem z dziwna dolegliwoscia. Na napletku i zoledzi pojawiaja mi sie
male pecherzyki i zaczerwienienia (zupelnie bezbolesne). Zona ma super
wyniki cytologii (dwukrotnie robione badanie), leczylismy sie na grzybice,
ktorej jak sie okazalo nie było. Ostatnio dermatolog zdiagnozował uczulenie,
ale po zastosowaniu kremu objawy raczej nasilily sie niz ustapily. Co może
byc przyczyna problemu?

Z.

2. Data: 2003-02-03 16:16:10

Temat: Re: Intymny problem
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zet" <v...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
uczulenie,
> ale po zastosowaniu kremu objawy raczej nasilily sie niz ustapily. Co może

Moze napisz o tym jeszcze kilka razy to ci przejdzie ;P

3. Data: 2003-02-04 08:38:12

Od: "Zet" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> uczulenie,

> Moze napisz o tym jeszcze kilka razy to ci przejdzie ;P

Sorki, ale outlook jest wielki...na szczęście w sumie to tylko 3kb spamu...
pozdrawiam
Z.

4. Data: 2003-02-18 18:57:38

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Zet wrote:

> sie
> grzybice,
> może

używasz prezerwatyw? Może być uczulenie na latex. Poszukaj bezlateksowych.

Waldek

Problem
nerwy
Bóle głowy i oczu