problem ze skórą

1. Data: 2003-02-03 16:00:26

Temat: problem ze skórą
Od: "marta nowak" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...mam tak jak w temacie problem ze skora. Co jakis czas na ramionach i
przedramionach zaczyna mi sie łuszczyć skorka..taki proces trwa okolo 9 - 12
dni, po czym łuszczenie znika, natomiast zostaja po owym procesie - białe
plamy, co prawda nie sa tak bardzo białe ale przynajmniej o dwa tony
jasniejsze od naturalnego odciebia skóry. Zaczynam sie martwić, bo ładnie to
zbyt nie wyglada..Co to moze być?? Jak to leczyć?? Smarowałam
kremami,balsamami nawilżajacymi i nic. prosze o podpowiedź..
Pozdrawiam...Lusia

2. Data: 2003-02-03 19:01:13

Temat: Re: problem ze skórą
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta nowak" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zbyt nie wyglada..Co to moze być?? Jak to leczyć?? Smarowałam
> kremami,balsamami nawilżajacymi i nic. prosze o podpowiedź..

A co na to dermatolog (bez skierowania) ?

Intymny problem
Problem
nerwy
Bóle głowy i oczu